Op naar camping l' Ardechois

Frankrijk, Saint - sauveur de Montagut

Link camping nog toevoegen

Na een rit van ongeveer 600 km. Komen we op zaterdag aan in de Ardeche. De camping is ons bekend, we hebben er in 2008 ook gestaan. Toen waren we op doorreis en zijn nog even bij Wieske en Erik en Merel geweest. Het was die vakantie waarbij een blikje tomatenpuree bij het openen helemaal explodeerde. Vandaag feliciteren we Henry van Slochteren met haar verjaardag. Het feest wat ze voor morgen hebben gepland, daar kunnen we helaas niet bij zijn. En het is nog wel een dubbel feest omdat Dick en Henny hun beide verjaardagen vieren en ook beiden gestopt zijn met werken. Ter ere van dat alles komt er een heus varkentje aan het spit.

Tijdens de rit nog even van de snelweg om te tanken en de koelkast weer aan te vullen. Vanavond eten we ovenrisotto met courgette, richtte en gedroogde tomaat. Een recept uit Delicious van juni 2015. Jammer dat we dit recept niet eerder ontdekt hebben; wat lekker was dat. Zeker voor herhaling vatbaar.

Vandaag leren we ook Arthur en Diny kennen. We kijken uit op hun caravan en in het voorbijgaan kletsen we wat. Arthur is research-bakker en DIny werkt in de verslavingszorg.