Pay-off voor streekgenot en wegenbelasting voor camper

Frankrijk, Pineuilh

Vandaag een reisdagje. Dimitri van Schaik belt met vragen over de pay-off voor "Streekgenot". Ik heb plannen om een eigen bedrijf te starten waarvoor Dimitri het logo gaat ontwerpen. Een mooi klusje, zo tijdens de reis.
Het volgende heb ik hiervoor bedacht: "Lekkers uit eigen keuken".
We spreken af om binnenkort naar Vathorst te komen om nog wat detail;s door te spreken i.v.m. email-account e.d.
Het bedrijf begint steeds meer vorm te krijgen.
Deze vakantie ga ik benutten om te studeren voor Sociale hygiëne. Dit papiertje heb ik eigenlijk niet direct nodig voor de uitoefening van het bedrijf maar is uiteindelijk altijd meegenomen voor het geval ik nogeens alcohol zou willen verkopen.

We toeren lekker over de Fransde wegen als Jan bedent dat de camper nog niet uit de schorsing voor de wegenbelasting gehaald is. Oeps, foutje.
Met de hulp van Wieske (huissleutel halen bij Ineke) uiteindelijk het sofi-nr van Jan gekregen zodat we dit probleempje online via de site van het RDW kunnen oplossen.

Rond 19.00u komen we aan op camping "de la Bastide" in de buurt van Pineuil waar ons de mooie zonnige plek nr 15 wordt toegewezen.