DOK Coockware here we come

Nederland, Leidschendam-Voorburg

Vandaag is weer mijn jaarlijkse uitje naar DOK Cookware in Den Haag. Toen bekend was dat we onze zomervakantie jaar in Nederland zouden doorbrengen ben ik begonnen met mijn shoplist om toch vooral weer up to date te zijn als het om keukengadgets gaat. Naast een kookboek met recepten van Pasta Grannies van Vicky Bennison zal mijn bezoek dit keer bijzonder zijn vanwege aankoop van een nieuw servies. Ik verheug me er helemaal op.

Het kookboek is snel gevonden en gaat mee naar Wezep. Met het servies dit keer geen succes. Ben je in Den Haag dan moet je even langs Ittalla. Hier zo ij wel een mooi servies maar is weer wit en dat hebben we al. Als aanvulling op ons blauwe servies krijgen we het advies om te kijken of een combinatie met glas misschien een optie is. Jammer dat we een het bordje niet hebben meegenomen zodat we het gelijk konden bekijken.

Voor vanavond staat er gnudi met spinazie & ricotta op het menu samen met een kipsaltimbocca. De gnudi is een recept uit Delicious van juni 2020 en welke ook in het boek van de pasta grannies staat. Erg lekker allemaal.