dag 1: Kwadendamme (NL) - Treviso (It) - Zelarino (It) 25 km

Nederland, kwadendamme

Nadat Marian me met fiets en al naar Eindhoven Airport had gebracht, vertrok mijn vlucht naar Treviso, bij Venetië, om 14:10 uur. Mijn fiets was op het vliegveld snel ingepakt, er was geen controle of scan, dus ik heb mijn banden, in tegenstelling tot de verplichting om ze leeg te laten lopen, gewoon vol gehouden.

Na een voorspoedige vlucht, om 15:35 uur geland. Bagage was er al snel, ook de fiets.
Vooral omdat de banden nog vol waren, was het een kwestie van stuur recht zetten en pedalen monteren. Fietstassen uit de Ikeatas gehaald (om als één koffer te vervoeren) en aan de fiets gehangen, bidon nog even gevuld en ik kon op weg.

Ik had vooraf al een blokhut op een eco-camping geboekt, zo'n 25 km richting Venetië, maar dat bleek een pipowagen te zijn. Camping was soort hippie-dorpje, met een internationale gasten. Wel allemaal ouwe sannie. In het restaurantje een ijskoud biertje en later vegetarische pasta met een cola.