dag 2: Warburg - Reinhardshagen 92 km

Duitsland, Reinhardshagen

Na een heerlijk nachtje vertrokken om 8:30 uur. Ik gebruik als leidraad de fietsgids Fietsen naar Praag van Paul Benjaminse.
Ergens iets niet goed gedaan, want na 12 km kwam ik weer uit bij het punt van vertrek. Daar was ook Ton net gestart. We besloten om vandaag samen verder te rijden, tot daar waar ik verder ging richting Praag en hij naar het noorden afsloeg.
De wereld is klein, want al snel bleek, dat ik, in december 2015, met een aantal mensen van Utrecht naar Parijs fietste, waar o.a. Iris bij was, diezelfde Iris zijn vrouw bleek te zijn.

Omgeving is mooi, heerlijk rustig en Duitse fietsers groeten allemaal.
Na begin van de middag afscheid te hebben genomen, om 15:30 uur gearriveerd op een camping in Vaake, bij Reinhardshagen. Kilometerteller stond op 87 km, toen nog even op en neer naar supermarkt, want op maandag was alle horeca gesloten, waarbij ik eindigde op 92 km. Ik ben hier de enige gast op de toch flinke camping.