Op weg naar LAX (Airport Los Angeles)

Verenigde Staten, fullerton

Vanmorgen kunnen we nog even rustig ontbijten voor we vertrekken naar de lucnthaven.
We tanken onderweg de auto nog even vol en daarna brengen we hem terug naar Alamo.
Hier leveren we de bon in van het olieverversen.
Ze gaan het terugbetalen aan Sunnycars, dat gaat vast goed komen.
Op de luchthaven kunnen we de koffers direct kwijt in een automaat en kunnen we de boardingpassen al printen.
Alles gaat snel hier ook de paspoortcontrole, we vinden een paar makkelijke stoelen en kunnen nog heerlijk even internetten.
Bij de gate is het heel erg druk maar ook daar gaat het snel, de boardingpas is niet meer nodig, ook geen paspoortcontrole, alleen even kijken naar een vierkant vlak die blijkbaar iedereeen kan herkennen, bij groen licht kun je gewoon doorlopen, best bijzonder.
De vlucht gaat snel, nog geen 10 uur doen we er over om weer in Amsterdam te komen.
We hadden een hele leuke crew deze keer, ze vonden de foto van onze 100 KLM huisjes zo leuk dat ze zijn gaan kijken of de ontbrekende 3 huisjes aan boord waren.
Helaas was dat niet het geval maar was het leuk om te weten dat ze zo hun best hadden gedaan.
We kregen nog wel allebei een KLM toilettasje (een speciale uitgave) met wat spulletjes er in.
Het was zeker een hele leuke terugreis !
We kijken terug op een hele mooie vakantie en ook het bezoek aan Jim, Lizzy en Katherine was heel erg leuk en maakte de reis extra speciaal.

Wat een mooie reizen maken jullie. Ook wij gaan graag naar de VS en herkennen een aantal plaatsen/plekken. Boeken jullie de reis via een reisbureau?

Carina Brinkerhof 2023-06-26 01:12:09

Hallo Carina, Nee wij organiseren alles zelf. Auto via SunnyCars.nl ( perfect zorg en vooral nazorg ) Motels via Booking.com en altijd tot 24 van te voren opzegbaar zodat je je reis aan kan passen als je tegen problemen aan loopt (wat deze keer moest) Vliegtuig meestal via de KLM. Doen dus geen pakket reizen.. We zoeken een streek uit en dan gaan we via een route controle programma kijken wat er kunnen doen per dag. Dat programma zegt hoelang je er echt over doet. Die weet de weersomstandigheden, weg werkzaamheden en vooral daardoor de reistijd. Meer vragen ik hoor het wel Gr Rene en Dina ( er staan meer reizen van ons on line )

famkorevaar.op.reis 2023-06-26 14:18:23

Dank je voor de informatie. Wij zijn 7 keer in de VS geweest, we stelden zelf de route samen maar lieten de vlucht/hotels en auto door het reisbureau regelen (inmiddels failliet). We hebben volgend jaar plannen om naar de Staten Idaho en Montana te gaan. Als jullie tips hebben dan hoor ik die graag. Groeten Carina

Carina Brinkerhof 2023-06-27 22:35:15

Nee helaas daar zijn nog nooit geweest. Noordelijker als Yellowstone nooit. Maar zijn wel benieuwd naar de planning van die reis. Hebben jullie een eigen pindat pagina ? We kijken graag mee en of terug op jullie andere 7 reizen Wij willen nog een keer uitgebreid in Colorado rond kijken. Starten in Denver of zo. Gr René en Dina

René en Dina 2023-06-28 19:50:19

Als ik jullie e-mail adres mag dan stuur ik een uitnodiging. We hebben 2 VS verhalen op Pindat staan.

Carina Brinkerhof 2023-07-01 23:31:22

dinakorevaar@chello.nl We gaan ze lezen. Geef jou mailadres ook maar via een mail Zetten we jullie ook in onze lijst. Gr Rene en Dina