Sunnylands en Palm Springs

Verenigde Staten, Ridgecrest

Vanmorgen zijn we eerst naar Sunnylands Center and Gardens in Rancho Mirage gereden.
We werden uitgenodigd eerst de film A Place Called Sunnylands te bekijken.
Hierin werd duidelijk gemaakt hoe het was ontstaan en vooral waar het voor gebruikt werd.
Het was bedoeld als winterverblijf voor Walter en Leonore Annenberg maar groeide uit tot een ontmoetingsplaats voor Presidenten en hun buitenlandse bezoekers.
Er hingen foto's van o.a president Nixon, Bush en Obama en veel belangrijke beslissingen werden hier genomen zo werd ons verteld.
Het is nu opengesteld voor publiek en de tuinen zijn prachtig om door te wandelen.
Daarna zijn we nog even in Palm Springs gaan winkelen en toen de auto weer in, nog een laatste blik op de windmolens ( 4000 in totaal ) en zo lieten we Palm Springs weer achter ons.
Eerst volgden we nog de grote weg maar halverwege de route reden we door eindeloze velden waar geen eind aan leek te komen.
We slapen vannacht in Ridgecrest, de laatste grote plaats voor Death Valley waar we morgen doorheen willen rijden.

Ziet er goed uit en wat een ruimte. Prachtig!

Fred Stuij 2019-11-08 08:58:50

Leuk om weer te volgen! mooie foto's en verhalen weer!

William 2019-11-08 09:02:33

wat mooi en wat een windmolens

A de Jager 2019-11-08 10:34:03

Heerlijk om zo mee te mogen reizen. Helemaal gratis, top!

Bas & Nel 2019-11-08 13:30:27

zo weer bij, liep ff achter door ons eigen tripje. Ziet er weer fantastisch uit!