Vlucht naar en aankomst in Chicago

Verenigde Staten, Elk Grove Village

Na een lange dag zijn we dan aangekomen in Chicago.
Bij aankomst leek het wat chaotisch om bij de douane te komen.
We werden in een rij gezet die zo lang was dat we bijna weer buiten stonden.
Maar toen het begon te lopen waren we verbazend snel aan de beurt.
En buiten was het fris wat heerlijk aanvoelde na de warmte in het vliegtuig.
Toen moest de huurauto nog opgehaald worden en ook daar moesten we best wel even wachten voor we aan de beurt waren.
Het werd een flinke auto dus dat was wel goed geregeld en toen op weg naar ons motel.
Om wakker te blijven zijn we nog even gaan winkelen, er zit een grote mall hier vlakbij.
Voor we terug naar ons motel gingen hebben we ook nog even wat boodschappen gedaan en toen vonden we het wel genoeg.
Tijd om naar bed te gaan!

fijn dat jullie goed aangekomen bent, nu genieten van het land.

Peter van Die 2016-05-10 09:47:33

we zijn blij dat jullie veilig zijn aangekomen. heel veel reis plezier en een dikke knuffel van jullie moeder :D

Tamara en Maggeltje 2016-05-10 10:16:45

Geef Gerrald maar een knuffel van hier, veel plezier.

Marcel & Corine 2016-05-10 10:51:36

Goede reis en veel plezier. Wat zijn jullie vroeg wakker,of is dit van gisteren? Gr.Teuny