Rustdag

Verenigde Staten, Cedar City

Voor vandaag hadden we een rustdag gepland, ook wel eens lekker.
We hadden weer zo'n uitgebreid ontbijt en geen haast dus alle tijd om er van te genieten.
In de loop van de morgen zijn we weer even terug naar Nevada gereden, naar Panaca om precies te zijn.
Een heel klein dorpje waar bijzondere rotsen staan.
Als je er tegen klopt klinken ze hol van binnen en lijken ze erg broos.
Ik had gelezen dat deze rotsen zichzelf steeds herstellen, een knap staaltje van de natuur.
Ze zijn smal en heel hoog en op veel plaatsen konden we er tussendoor lopen, soms een klein stukje en soms ook heel ver naar binnen waar het ook meteen lekker koel was.
Het was er verrassend druk, we spraken nog mensen uit Oostenrijk die hier ook een kijkje kwamen nemen omdat ze in de buurt waren.
Toen we weg reden zagen we de lucht achter ons donker worden, het weer kan hier in de bergen erg snel omslaan, daar moeten we de komende dagen wel rekening mee houden.

Hoi, bijzonder weer die rotsen. Jullie weten ze wel te vinden die plekjes.

William 2023-04-24 06:23:48

Wat prachtig zeg en die kleuren van de rotsen. Ik laat m'n ontbijt er even voor staan om weer bij te lezen. Goedkoope reis zo vanuit m'n luie stoel🤭. Maar wel super om het mee te maken. Groetjes H&M.

Henk en Marry de Kat 2023-04-24 07:35:46

Wat leuk om jullie weer te volgen en jullie verhalen te lezen. Wij maken flink wat notities want jullie geven ons met jullie reis goede tips 😉

Marieke 2023-04-24 07:52:40

Rustdag en toch wat doen. Truitjes ook weer aan. Dus niet alleen tijdverschil maar ook temperatuurverschil

Wijnie 2023-04-24 08:22:23

Wat een prachtige foto’s, en het weer is ook lekker zo te zien. Moet heel indrukwekkend zijn om dit mee te maken. Ik ben best een beetje jaloers op jullie hoor! Hier is het droevig😫 en dat blijft voorlopig nog zo volgens de berichten. Niet teveel van die te ontbijtjes meer nemen René anders kom je vast te zitten tussen die rotsen😛 Groetjes JP en S.

Stijnie van Noordennen 2023-04-24 09:12:40

War een geweldige natuur om te zien.

Arjan en Tineke 2023-04-24 10:48:21

schitterend weer om te zien en ook dat jullie zo genieten.

Arie 2023-04-24 11:27:28

Mooie foto’s weer 👍wat een natuur daar en wat een rust zo te zien . Je plantjes hebben water gehad en de brievenbus geleegd.hele fijne vakantie nog hoor 😘