Sedona en Grand Canyon South Rim

Verenigde Staten, Flagstaff

Toen René vanmorgen de koffers in de auto wilde laden moest hij eerst een slang weghalen die voor de kofferbak lag.
Met een stok heeft hij hem richting de struiken gestuurd, dat ging best wel goed.
Voor we richting de Grand Canyon gingen zijn we nog even Sedona in geweest.
Eerst even gestopt bij de kapel die in de rotsen is gebouwd als een soort modern kunstwerk.
Vanaf de kapel hadden we een mooi uitzicht op de rotsen.
Ook zijn we nog even de winkeltjes langs gelopen waar het nog erg rustig en al heel erg warm was.
Via Flagstaff zijn we naar de ingang van de Grand Canyon gereden zodat we er aan de oostkant in kwamen.
Ook hier was het opmerkelijk stil, we konden overal makkelijk parkeren en van de uitzichten genieten zonder dat er mensen in de weg stonden.
Dat was wel erg fijn dus zijn we er op ons gemak doorheen gereden en er aan de andere kant weer uitgegaan.
Het was lekker weer maar we hoorden dat er de vorige avond een hevig onweer geweest was en het had er ook behoorlijk geregend.
Wij zagen het alleen nog aan de plassen water die er af en toe lagen.
We hadden een motel in Williams wat toch nog ruim een uur rijden is vanaf de uitgang van de Grand Canyon.
Er was van alles te doen dus heel gezellig om er in de avond nog even rond te kijken.

Ah, jakkie, een slang.

Mada 2017-06-03 07:00:49

Het is iedere dag weer genieten van jullie reisverslag. Groetjes en nog heel veel plezier.

piet en adri plem 2017-06-03 16:11:28

Prachtige foto's weer. Weer genieten op afstand