Valley of The Fire

Verenigde Staten, Valley of Fire Highway

We waren gisteren zo moe dat we heel vroeg op bed lagen en het voordeel daarvan was dat we vanmorgen ook heel vroeg wakker waren.
Om 6 uur zaten we al aan het ontbijt en konden we genieten van een prachtige zonsopgang.
Ons doel van vandaag was Valley of the Fire, een State Park zo'n 50 mile hiervandaan.
Op de heenweg namen we de highway en daar was het zo vroeg in de morgen nog lekker rustig rijden.
We waren wel eerder in dit park geweest maar nog nooit met 25 graden en een koel windje erbij.
Met deze temperatuur was het heerlijk rondlopen zonder steeds de auto in te rennen voor koelte van de airco.
We zijn daar ook best lang gebleven en op de terugweg zijn we onderlangs gereden, een prachtige route door de bergen.
Eenmaal weer terug in het motel na een kop koffie zijn we gaan winkelen.
Het voordeel van dit motel is dat we naast een van de twee grote outlet stores van Las Vegas zitten dus daar konden we zo naar binnen wandelen.
En waar ik René normaal gesproken niet de winkels in krijg gaat dat hier vanzelf.
We kwamen er achter dat zijn schoenen wel aan vervanging toe waren en schoenwinkels genoeg in de mall.
We vroegen naar Ecco's maar ze verstonden blijkbaar Skechers en wij dachten dan kijken we daar wel even.
We zagen toch wel mooie schoenen erbij staan, vergelijkbaar met Ecco's en de maat was snel omgerekend.
Kortweg, ze liepen geweldig lekker, we kregen een tweede paar voor de helft van de prijs en dus brengt Rene twee paar schoenen mee terug naar Nederland, heel bijzonder.
De oude blijven nog even in de auto voor als we volgende week bij White Sands zijn, daar kan hij met zijn oude schoenen nog even lekker door het zand klunen en dan gaan ze de vuilnisbak in.
We gaan straks nog wat eten hier om de hoek en kiezen er voor om ook vanavond weer lekker vroeg te gaan slapen.

Mooie foto's weer. Zo te zien genieten jullie volop en wij ook met de foto's en het verslag.

Mada Kennedy 2019-11-10 08:53:30

Jullie maken een mooie reis. We genieten van de verhalen en foto's

Arjan en Tineke 2019-11-10 20:14:06

Tot nu toe een mooie reis. Reis dagelijks op papier met jullie mee. šŸ‘super toffe fotoā€™s ook. Lekker genieten.