Laatste dag in San Diego

Verenigde Staten, San Diego

Vanmorgen zijn we eerst naar een grote outlet gereden om de laatste boodschappen te doen.
Het was maar 7 km van ons motel vandaan en op de grens van Mexico.
We moesten goed opletten dat we op de goede baan bleven rijden want het was de laatste afslag voor de grens, daarna was er geen weg terug stond er als waarschuwing op de borden langs de weg.
De outlet was enorm groot maar we zagen ook heel veel mensen uit Mexico de grens over komen om hier te gaan winkelen dus dit was er echt een voor beide landen.
Na het winkelen gingen we naar Old Town San Diego State Historic Park, waar je kon zien hoe San Diego er vroeger uitzag.
Buiten dat waren er heel veel restaurantjes en winkels met souvenirs.
Het was er gezellig druk, wat wel opviel was dat hier hoofdzakelijk Spaans werd gesproken.
Inmiddels heeft San Diego ruim 1 miljoen inwoners en is het een grote mengelmoes van culturen geworden.
Tot slot zijn we vanwege het prachtige weer terug gegaan naar het strand van Coronado Island.
Heerlijk op een bankje in de zon uitkijken over de zee met live muziek op het strand.
We vonden dit wel een mooi slot van onze laatste dag hier.

Wel weer leuk om zo weer mee te reizen.

William 2019-11-25 06:23:07

Blauwe lucht, hier mistig! Genieten maar, daar... Groetjes uit het Baggerdurp

Petra, Tessa en José 2019-11-25 08:44:14

Wat een leuk en gezellig stadje om te zien zeg. En heerlijk zo genieten aan het strand.

Dennis en Marieke 2019-11-25 09:46:33

Het is maar goed dat die boom erg dik is, anders was hij omgevallen.😀🤗

Leen de Ruiter 2019-11-25 17:14:49

Echt genieten en mooi zeg,heb je geen natte voeten?