Natural Bridges National Monument

Verenigde Staten, Lake Powell

Vandaag moesten we dwars Utah door van oost naar west.
We gingen eerst nog langs bij Natural Bridges en hier was het heerlijk rustig en nog lekker koel.
Het was een klein park waar je zonder al te veel moeite doorheen kon rijden en wandelingen kon maken.
Hierna gaven we de tomtom steeds kleine plaatsjes aan om zo de oversteek helemaal via de binnenwegen te rijden.
Dit deel hadden we nog nooit gezien en het was werkelijk geweldig en niet uit te leggen hoe de ervaring was door dit landschap te rijden.
Hier merkten niks van extra weekend drukte en hadden weer snel dat alleen op de wereld gevoel.
Onder weg namen we af en toe een afslag en kwamen op de mooiste plekjes uit.
Ook gingen we de Colorado River over en vlak daarna kon je via een zijweg de berg op voor een fantastisch uitzicht over de rivier en de streek.
En zo slingerden we op ons gemak verder en namen de tijd overal rond te kijken.
Eind van de middag na een geweldige rit kwamen we in Richfield aan en van hieruit gaan we de grote parken aan deze kant bezoeken.
We hadden al gehoord dat ze aan deze kant van Utah regen en onweer voorspelden en dat kwam ook uit.
Vlak nadat we onze koffers hadden uitgeladen begon het hard te regenen en brak er een hevige onweersbui los.
We waren dus net op tijd de bergen uit.
In dit deel van Utah blijven we om de drie grote parken aan deze kant te bekijken en we kunnen nu 's morgens eerst het weer aankijken voor we beslissen waar we naar toe zullen gaan.

ziet er schitterend uit, maar kom je ook weleens huizen tegen.

Peter 2018-05-28 07:51:52

Al is het voor ons lang geleden, toch brengt het de herinneringen bij ons naar boven. Thx.

Bas en Nel 2018-05-28 10:14:41

Prachtig rit hebben jullie gemaakt Gr Koos en Wijnie

Wijnie 2018-05-28 11:56:10

Prachtig allemaal....Je raakt er niet op uitgekeken. Schitterend al die landschappen. Nog veel plezier deze week