Vlucht Amsterdam naar Los Angeles

Verenigde Staten, Fullerton

Het was een vroege start vanmorgen, 5.30 uur ging de wekker.
Op Schiphol ging alles heel snel, bij het inchecken werd wel de tijd genomen om onze vaccinatie bewijzen te controleren.
Het boarden begon ook vroeg, we zaten nog lekker op ons gemak wat te eten toen we lazen dat we al naar de gate moesten.
Het was een rustige vlucht en we hadden een leuke Amerikaanse "buurman".
Normaal kregen we in het vliegtuig formulieren die we moesten invullen voor de douane maar deze keer niet dus waren we benieuwd wat er veranderd was.
Ondanks de grote drukte voor de paspoortcontrole waren we vrij snel aan de beurt.
Onze paspoorten werden gecontroleerd, de foto gemaakt, een korte vraag wat we kwamen doen en dat was het dan.
Geen vragen over covid, geen extra formulieren en in een paar minuten waren we erdoor.
De koffers waren er ook al en we liepen zo naar buiten, of we zijn niet langs de bagage controle geweest of we hebben ze niet gezien maar we zijn nog nooit zo snel en makkelijk Amerika binnen gekomen.
Het was mooi weer dus eenmaal buiten was het fijn om in het zonnetje te lopen.
En toen moesten we de huurauto nog gaan ophalen.
Wat ons wel opviel was dat er veel minder auto's stonden.
Voor de corona tijd konden we kiezen uit tientallen auto's, nu stonden er maar een paar en werd er een aangewezen.
En toen het drukke verkeer van Los Angeles in, we kwamen al snel in de file te staan maar gelukkig konden wij voor een groot deel gebruik maken van de carpoolstrook.
Om kwart over drie waren we in het motel en zo moe dat we eerst maar een paar uur zijn gaan slapen.
We moesten er toch weer uit en dat viel niet mee maar we wilden toch even wat boodschappen halen.
Straks maar weer lekker vroeg slapen en morgen een frisse start.

Fijn dat jullie er veilig zijn aan gekomen. Leuk om zo mee te beleven van veraf. Slaap lekker en een fijne dag. We zien uit naar het vervolg😉 Groetjes H en M.

Henk en Marry de Kat 2023-04-18 07:23:58

Heerlijk dat alles in de States zo snel verliep. Even een dutje doen is ook begrijpelijk na aankomst. Ook wij kijken uit naar het vervolg. Groetjes P&M

Peter & Monique 2023-04-18 07:35:51

Heerlijk die snelle controle in USA !!! Hele verbetering Let the fun begin 😎

Dennis van de Giessen 2023-04-18 08:19:41

Leuk weer om jullie reisverslagen te lezen! Heel veel plezier Rene en Diny. En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Rene!🥳🎉. Nog even wachten, dan doe ik ook met jou en Henny mee!

Arja van der Wal 2023-04-18 09:02:17

Heerlijk om weer op reis te gaan in Amerika, wat zullen jullie er zin in hebben! Nou, wij hebben er zin in om de verslagen te lezen. We wensen jullie prachtige weken, geniet ervan!

Henk en Ada 2023-04-18 09:09:08

En nu gaan genieten en nieuwe herinner maken. Have fun.

Hanneke 2023-04-18 09:10:37

Fijn om te horen dat het zo voorspoedig is gegaan! Ben benieuwd naar het volgende verslag. JP en S.

Jan Piet en Stijnie 2023-04-18 09:15:04

Leuk weer war proza van jou hand te lezen Dina, fijn dat de reis voorspoedig is verlopen. We kijken al uit naar het volgende verslag. Veel plezier daar.

JW&C 2023-04-18 09:23:45

Wat fijn, dat jullie een goede vlucht hebben gehad! Heb je nog een KLM huisje gescoord? En vandaag uitgerust verder!

Dineke Brand 2023-04-18 13:16:59

Fijn dat het zo goed liep

A.de.jager30@kpnplanet.nl 2023-04-18 17:15:54

Goedemorgen! Fijn dat jullie veilig zij aangekomen! Safe onward journey and have fun🤗.

Kathy 2023-04-18 19:51:30

Wat fijn dat jullie er zijn 🛫👍leuk om te lezen .hier is alles goed hoor 👍hele fijne vakantie lekker genieten . Gr liefs 😘👵🏻