Een dagje Brooklyn

Verenigde Staten, New York

En weer vroeg uit bed om redelijk op tijd in New York te zijn.
Het is bewolkt maar een stuk warmer dan gisterochtend.
Lastig om de juiste kleding uit te zoeken voor een hele dag maar we nemen de gok en gaan in een trui en vest op pad.
We beginnen met rondkijken in Down Town.
Halverwege de ochtend nemen we de bus voor een tour door Brooklyn.
We gaan de Manhattan Bridge over (commercieel verkeer mag niet over de Brooklyn Bridge) maar dat geeft ons juist een mooie kijk op de brug.
Leuk om door Brooklyn te gaan en we kunnen op ons gemak rondkijken.
Eenmaal terug in Down Town konden we in de Cityhall naar het toilet maar niet voor we door een controle punt heen waren.
Dat overkomt je bijna in elk openbaar gebouw hier.
Wel leuk om er even rond te kijken, wij moesten op de derde verdieping zijn vanwaar je ook een mooi uitzicht had over de brug.
Bij Times Square eindigt onze dag en gaan we richting de Port Authority bus terminal om de bus te vinden die ons weer terug kan brengen naar ons motel.
Als we aan komen staat er net een klaar om weg te gaan dus dat gaat lekker snel.
Op een paar druppels na was het de hele dag droog dus hebben we daar wel mee geboft.

Blijft leuk hoor jullie reis zo te kunnen volgen.