Farmers Market & Bandelier National Monument.

Verenigde Staten, Sandoval County

Vanmorgen zijn we naar de Santa Fe Farmers Market geweest.
Daar zagen we soorten groenten die we nog nooit gezien hadden.
Van alle kleuren wortel tot medicinale champignons, mooi om te zien.
Hier was de Mexicaanse invloed duidelijk merkbaar.
Een jonge moeder liet haar dochtertje een hap nemen van een soort zwarte koek.
Ze lag ons uit dat haar moeder dit vaak maakte en er bleek heel veel groenten binnenin te zitten.
Het was een gerecht uit Chili, ze noemde het Empanadas.
Overal viel wel wat te proeven dus René ging helemaal los.
Het was een gemoedelijke sfeer en het was leuk om mee te maken.
Het werd gehouden op het terrein van de Santa Fe Railyard en de kramen stonden aan twee kanten van de spoorrails.
Wij dachten dat er op dit stuk geen treinen reden maar tot onze verbazing kwam er gewoon een trein dwars doorheen rijden wat wel een gaaf gezicht was.
We zijn er de hele morgen gebleven en daarna even terug naar ons motel gereden.
In de middag zijn we naar Bandelier National Monument geweest.
Daar is nog steeds te zien hoe vroeger de mensen leefden in de rotsen.
Het is een klein park waar we heerlijk rustig doorheen konden wandelen.
Op een gegeven moment liepen er een paar hertjes naast het pad met ons mee, geweldig!
Ondanks de koude start van vanmorgen was het vanmiddag heerlijk zonnig weer.
Toen we laat in de middag Santa Fe weer binnen reden zijn we nog even naar de Walmart gegaan om wat boodschappen te halen zodat we alles weer bij ons hebben als we morgen verder trekken.

Heerijk zo jullie avondturen en belevenissen mee te maken. Goed begin van de dag hier in Slovenië! Tot laters! Genieten doe ik ook hier.

William 2019-11-17 06:34:14

Mooi allemaal. Leuke appartementen😄👍veel plezier nog.

Fred Stuij 2019-11-17 09:09:33

Wederom mooie foto’s!! En super leuk dat de hertjes mee liepen 😃😃

Dennis van de Giessen 2019-11-17 10:28:43

Geweldig om dit zo te zien. Goede reis morgen

Arjan en Tineke 2019-11-17 18:19:01

Wederom weer heel mooie foto's en een mooi reisverslag Gr en tot morgen.