Onderweg naar Yuma

Verenigde Staten, Yuma County

Vanmorgen hebben de koffers weer ingeladen en gingen op weg naar de volgende bestemming.
Het was bewolkt toen we Tucson uitreden en volgens de borden boven de weg zou het slechte weer nog aanhouden tot vrijdagmiddag vier uur.
Maar wij reden de goede kant uit en de zon tegemoet.
De route ging grotendeels over de snelweg met eindeloos lange velden naast ons.
Treinen met heel veel wagons reden met ons op, de langste die wij hebben gemeten was 2,6 km.
Halverwege namen we de afslag naar de Painted Rocks Mountains, een prachtige weg met de bergen voor ons en enorme katoenvelden naast ons, dwars door de Sonoran Desert
We kwamen uit bij een Petroglyph site met rotsen, volgeschreven met tekeningen en voor ons onbegrijpelijke tekens.
Het was leuk om er langs te lopen en de tekeningen te bekijken, je kon er vlakbij komen.
Bizar om te zien hoe men vroeger communiceerden, dat ging toen wel even anders dan nu.
Hierna gingen we weer de snelweg op en met prachtig zonnig weer kwamen we eind van de middag aan in Yuma, onze eindbestemming van vandaag.
Bij het inchecken konden ze nergens onze reservering vinden, dat was ons nog niet eerder overkomen.
Op mijn tablet hadden we alle reserveringen staan en ook het nummer van de bevestiging.
Toen bleek dat de fout bij het motel lag en niet bij ons.
Gelukkig was er nog wel een kamer vrij dus kwam het toch nog goed.
Hier hadden ze van vijf tot zes uur hospitality hour wat betekende dat we een hapje en een drankje kregen aangeboden.
Het hapje bleek een salade en een warme mexicaanse taquito te zijn, erg lekker!

Wat een uitgestrektheid en weer mooie foto's. Veel plezier nog en tot morgen.