2e Dag Blue Ridge Parkway

Verenigde Staten, Lenoir

We zijn vandaag verder over de Blue Ridge Parkway gereden.
Lekker rustig aan en bij ieder uitzichtpunt even kijken
Zo komen we ook bij een oude molen die nog werkend is en door vrijwilligers wordt onderhouden.
En ook langs het Blue Ridge Music Center.
Er staat dat er live muziek is vandaag.
Het is er gezellig druk, nog meer Nederlanders en een groep uit Toronto die als kind met hun ouders naar Canada verhuisden maar nog prima de Nederlandse taal spreken.
Ze kwamen uit Eindhoven en waren trots op hun twee kampioenen, PSV en Max Verstappe haha
Het was er zo leuk met de muziek dat we er behoorlijk lang zijn gebleven.
Maar dan moeten we toch weer verder, inmiddels zijn we van Virginia naar North Carolina gegaan.
We hebben geboft met het weer, we hebben veel donkere wolken gezien maar geen druppel regen gehad.
In Lenoir blijven we voor de nacht.
De dame van het motel praat zo leuk zangerig, we kunnen ze alleen erg moeilijk verstaan.
Het geeft ons het gevoel dat we al ver in het zuiden zitten.
Het is een leuke tocht geweest en alles staat goed aangegeven dus was het makkelijk te rijden.
We zijn van onze route afgeweken want Lenoir ligt in het dal, morgen trekken we weer verder.