Cedar City

Verenigde Staten, Cedar City

Met stralend weer reden we vanmorgen weg uit Las Vegas op weg naar Cedar City.
Op onze route lag Valley of Fire, een State Park op de grens van Nevada en Utah.
Ook hier weer een zee van bloemen, prachtig om te zien.
We zagen in alle rust een paar Big Horn Sheeps langs de weg staan die zich totaal niet stoorden aan onze aanwezigheid.
Het was vooral druk met wandelaars, daar is dit park heel geschikt voor.
De temperatuur begon langzaam op te lopen en in de middag gaven ze een waarschuwing dat het vanwege de hoge temperatuur beter was om geen lange wandelingen te gaan starten.
Wij hielden het bij korte stukjes lopen, dat was al warm genoeg.
Na het park reden we al snel Utah binnen en zagen we nog heel veel sneeuw op de bergen liggen.
We stopten onderweg nog even bij het infocenter om te vragen of alle wegen begaanbaar waren.
Ons werd aangeraden morgen niet over de bergen te gaan maar er omheen, sommige wegen kunnen nog afgesloten zijn vanwege de sneeuw.
We blijven 3 nachten in Cedar City wat redelijk centraal ligt voor de dingen die we willen gaan doen.
Het meisje dat ons hielp bij het inchecken had blijbaar nog nooit een nederlands rijbewijs gezien, ze vond het allemaal prachtig.
Het is best een mooi motel, we gaan het hier wel 3 nachten uithouden.

Sjonge wat een prachtige natuur zeg geweldig mooi. Toch heb jij wat met bankjes hoor Rene😂 Geniet ervan. Wij doen het ook. Groetjes weer.👋 H&M.

Henk en Marry de Kat 2023-04-22 08:03:55

Schitterende plaatjes! Wat een prachtige natuur en het is niet bepaald filerijden! Doe jij een beetje voorzichtig René Korevaar met de klimpartijtjes! Groetjes JP en S.

Jan Piet en Stijnie 2023-04-22 08:10:35

Ziet er weer indrukwekkend uit, fijne 3 dagen in Cedar City. Gr Peter en Monique

Monique en Peter 2023-04-22 08:39:20

Leuk om jullie reis te volgen zier er allemaal mooi uit geniet van alles

Reijer en wies 2023-04-22 09:08:23

Schitterend zeg,heel veel genoegen nog hoor

Arie de Jager 2023-04-22 09:30:33

Zo dat ziet er allemaal prachtig uit zeg 👍🌺en al bijna een week onderweg .hier alles goed hoor .hele fijne vakantie nog hoor 👵🏻