Op weg naar huis .....

Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen onze laatste spullen ingepakt en nu op weg naar McCarran airport.
We hadden gisteren wel bericht gekregen dat we konden inchecken maar via de computer lukte het niet dus dat gaan we zo meteen doen.
We hebben tijd genoeg want de huurauto moet om 13.30 uur ingeleverd worden en we vliegen om 16.30 uur.
Met Delta Airlines vliegen we naar Salt Lake City en vandaar met de KLM weer naar Amsterdam.
De vlucht naar Salt Lake City was heel kort, we kregen een glas drinken en wat nootjes en de landing werd al weer ingezet.
In Salt Lake City was de tijd ook weer een uur vooruit gegaan dus de overstap was maar twee uur.
Het werd een slaapvlucht, nog even wat eten en dan proberen te slapen.
We hadden weer een leuk stel stewardessen en met één ervan hadden we nog een praatje over wat we zoal gedaan hadden in Amerika.
Natuurlijk kwam ook nog even ter sprake dat we KLM huisjes verzamelden en dat we er nog maar twee misten.
Ze beloofde te kijken of er soms een aan boord was en overbleef.
Bijna aan het eind van de vlucht kwam ze tot onze grote verrassing met nr. 97 aan, de laatste nieuwe!
Dat hadden we eigenlijk helemaal niet verwacht maar heel erg leuk natuurlijk.
We kregen hem verstopt tussen een zakje vol met stroopwafels zodat het niet opviel wat er in zat.
Nu ontbreekt alleen nr. 95 nog maar en dat zal zeker ook nog wel een keertje lukken om die te pakken te krijgen.
We zijn keurig op tijd geland, jammer dat de vakantie er weer op zit maar het was een leuke tijd waar we met plezier aan terug kunnen denken.
Bedankt voor alle reacties en allemaal weer tot ziens in Nederland.

Bedankt voor de mooie foto's en verslagen, we hebben er van genoten. Voorspoedige reis gewenst en tot ziens.

Hans en Lien 2017-06-05 22:33:50

Goede reis terug!

Fam.Stuij 2017-06-05 22:36:15

Zojuist jullie reisverslag bekeken. Prachtige foto's zeg!