Mount Charleston & Las Vegas

Verenigde Staten, Clark County

We zijn vanmorgen eerst naar Mount Charleston gereden, hier een klein stukje vandaan en vanaf de top heb je een prachtig uitzicht over de woestijn.
Daarna meteen door naar de stad om nog wat te winkelen.
Op weg naar het tweede winkelcentrum begon de auto aan te geven dat hij onderhoud nodig had wat meestal betekend dat de olie ververst moet worden.
Omdat we morgen weer verder trekken leek het ons handiger om dan maar even de auto te gaan omruilen hier bij de luchthaven.
Dus de Toyota was van korte duur en nu hebben we een Chevrolet Malibu waar René ook heel tevreden over is.
Het geeft wel even gedoe want de Tom Tom , camera en telefoon moesten weer een plekje krijgen dus Rene aan de slag en ik lekker de Mall in.
De winkels zijn al klaar voor de kerst hier en het geeft toch een vreemd gevoel als je kerstliedjes hoort en het is 25 graden buiten.
Vanavond zijn we naar de Strip gegaan, hebben nog een keer genoten van de fonteinen bij Bellagio en van de gezellige drukte op straat.

Ik gok dat jullie het nog wel effies uithouden, daar... Groetjes uit Sliedrecht (en dank voor de fraaie foto's) van Petra, Tessa en José

José Kraaijeveld 2019-11-11 08:48:41

Wat een mooie en afwisselende vakantie voor jullie. Wij genieten mee met jullie mooie foto's en verslagen!