Valley of the Fire State Park.

Verenigde Staten, Nevada

Vanmorgen hebben we voor het eerst wat langer geslapen, heel lekker.
We hadden ook de tijd om even bij te kletsen via facetime met de kids.
Niek wilde graag weten hoe wij nu wonen dus dat hebben we even laten zien.
Halverwege de ochtend zijn we op ons gemak naar Valley of de Fire gereden, een klein uurtje hier vandaan.
We waren hier al eerder geweest maar het is er zo mooi dat we dat nog eens wilden gaan zien.
Het was er gelukkig nog niet al te warm en we zijn al aardig gewend om ons op tijd in te smeren tegen de zon.
Prachtig om te zien zoals de zon de verschillende kleuren in de rotsen extra mooi laat uitkomen.
Het was best fijn om er een paar uurtjes door te brengen en we waren halverwege de middag weer terug bij ons motel.
We kwamen er gisteren achter dat we bij een enorm groot Outlet Center om de hoek zitten en zagen dat er ook een Samsonite winkel was.
Dus toen we vanmiddag terug kwamen zijn we meteen maar even gaan kijken voor nieuwe koffers.
Ze hadden wat we wilden en met 50% korting dus nu zijn we in het bezit van twee mooie nieuwe koffers.
De oude koffers mochten we in de winkel brengen en zij zorgen er voor dat ze weggegooid worden, goed geregeld dachten wij.
Toen we ze brachten waren ze heel verbaasd, ze wisten niet eens dat Samsonite zulke koffers ooit verkocht had en dat gaf meteen aan hoe oud ze al waren.
In de avond zijn we nog even de drukte ingegaan, natuurlijk bij de fonteinen gekeken en nog wat rond gelopen.
Het was een stuk warmer buiten dan gisteren maar goed te doen.
We zijn niet al te lang gebleven want morgen moeten we vroeg weg en we komen hier aan het einde van onze reis toch weer terug.

Fijn om alles weer te lezen geniet er van en bedankt.

Wil Korevaar 2017-05-20 06:56:55

Ja Dina is nog steeds gek op fonteinen. Geniet er van.

Teuny kennedy 2017-05-20 14:01:36

Zo.ook jullie verslagen weer bij gelezen en de foto's bekeken. Prachtig allemaal

Wijnie 2017-05-20 14:16:22

en nog wezen gokken

Peter 2017-05-20 15:51:39

Mooie foto's en dus ook mooi weer! Jullie hadden geluk met de outlet in de buurt voor de koffers. Verder weer fijne dagen en groetjes van ons.

Leen en Janny 2017-05-20 17:06:14

Hoi Dina en René, Echt super leuk om jullie verhalen te lezen. Nu kan ik helemaal niet meer wachten om er ook heen te gaan! Ik heb al wel wat tips gelezen die ik ga onthouden. Veel plezier nog en ik ga alle verslagen lezen hoor!

Erica 2017-05-20 19:42:29

We beleven jullie reis weer helemaal mee leuk zo hoor met geschreven bericht er bij. wie weet gaan wij ook nog een keertje, (niet tegen Cor zeggen hoor) Wat is het toch een bijzonder land he. Fijn dat je tegen nieuwe koffers bent aangelopen, met een kapot handvat loopt niet lekker lijkt me. Nou groetjes en we kijken al weer uit naar het volgende verslag.