Louisville

Verenigde Staten, Louisville

Gisterenavond hebben we nog lang gezellig gepraat met onze buurman en buurvrouw.
Omdat het zo lang warm was zat bijna iedereen gezellig buiten.
Onderweg naar Chicago rijden we vandaag door Kentucky.
We gaan eerst naar de grotten bij Mammoth Cave en we zijn niet de enige!
Het is er enorm druk vanwege Memorial Weekend, iedereen heeft maandag ( Memorial Day) vrij dus ze hebben een lang weekend wat de meesten gebruiken om van alles te gaan ondernemen.
Het is een van de drukste weekenden van het jaar hier in Amerika.
Bij de grotten waar we nu zijn hebben ze al bijna 400 mijl aan ondergrondse gangenstelsels gevonden.
De tochten onder leiding van een gids waren voor het hele weekend al volgeboekt maar je kunt er ook zelf een stuk inlopen dus dat gaan we doen en het is er heerlijk koel.
En dan gaan we weer verder en komen uit bij de geboorteplaats van President Abraham Lincoln.
Hier merken we dat we weer een uur vooruit zijn gegaan, we rijden blijkbaar op de grens van de tijdlijn.
In Louisville, op de grens van Kentucky en Indiana slapen we vannacht.
Het is hier nog steeds een uur later dus dat betekent dat we er morgen weer een uur bij krijgen onderweg naar Chicago.

De cirkel is rond, we hebben elke dag gevolgd en ervan genoten. Mooie reis. Voorspoedige terugreis toegewenst en tot ziens in Nederland.

Hans en Lien 2016-05-28 08:15:25

Goede Reis terug.

M&C 2016-05-28 23:45:18

Als je Gerrald nog ziet, doe hem de groetjes.

M&C 2016-05-29 12:27:09

maandag een veilige thuisreis gewenst, en leuke country gescoord, ik heb je iedere dag gevolgd, maandagochtend lees ik jullie laatste verslag

Peter van Die 2016-05-29 15:32:39

Dank je wel, we zien jullie snel weer!