Blanding

Verenigde Staten, Blanding

We hebben gisteravond nog eens even gekeken naar de benzineprijs omdat we toch een behoorlijke afstand afgelegd hadden en we bij het tanken steeds zo weinig hoefden af te rekenen.
In deze streek is het blijkbaar nog goedkoop auto rijden, omgerekend betalen we 80 cent voor een liter benzine en dat in combinatie met een zuinig verbruik van de auto (1 op 16) snappen we het nu wel, we dachten nog in nederlandse prijzen.
Het was trouwens wel bijzonder dat onze TomTom gisteren aangaf dat we na 326 km moesten afslaan, dat zien we niet vaak.
Vanmorgen zijn we teruggereden naar Utah met stralend weer, niet voor te stellen dat het in de bergen nog winter is.
We zijn naar Canyonlands gereden waar we vanaf grote hoogte naar een uitgestrekt landschap stonden te kijken.
Na eerst tussen hoge rotsen te zijn doorgereden zagen we nu onder ons een landschap wat nog het meest leek op een stuk opengescheurde aarde met enorme diepten ook weer vol met rotsen.
We zagen van bovenaf auto's via een smal pad de canyon inrijden, een enorme stijle afdaling en prachtig om te zien.
We zijn nog even gestopt in Moab, het was vandaag warm genoeg om even een ijsje te gaan eten.
Daarna zijn we doorgereden naar Blanding, niks te beleven maar prima om te overnachten.

Hallo allemaal We wensen jullie een hele fijne Koningsdag. Leuk al jullie reacties te lezen , ook op de foto van ons samen daarom vandaag nog maar een erbij gezet.

famkorevaar.op.reis 2023-04-27 04:29:47

Goedemorgen vanuit een koningsdag nederland Wat zijn het weer plaatjes die foto's maar de meest sprekende is toch wel die van jullie samen. Wat een ontspannen gezichten, jullie hebben het goed en dat is mooi, en gegund. Liefs Peter en Monique

Monique en Peter 2023-04-27 07:22:46

Wat een prachtige plaatjes weer. Inderdaad Monique die van jullie samen is een prachtige foto😍. Jullie hebben het goed naar 't zin. Wij gaan koningsdag vieren, wel zo'n maar brrr koud. Groetjes Henk en Marry.

Henk en Marry de Kat 2023-04-27 07:28:27

Wat een schitterende plaatjes weer! Moet ik nou ook nog reageren op jullie saampjes😂 schattig hoor😌 Wij gaan zo bij Willem op de koffie😉 Groetjes maar weer JP en S.

Stijnie 2023-04-27 08:25:08

Wat leuk om jullie reis zo te volgen. Ik sluit mij aan bij de buren, mooie foto van jullie twee🤗. Hier straks aan de oranje tompouce😋 Groetjes Kathy

Kathy 2023-04-27 08:48:12

Blijft leuk om zo op afstand mee te mogen kijken.

JW&C 2023-04-27 11:32:36

Blanding goede herinneringen aan Lekker nachtje doirgehaald bij de spoorwegovergang 😂

Joop & Marijke 2023-04-27 11:47:58

Wat een prachtige reis maken jullie tot nu toe ! Geniet ervan verder met jullie avontuur in the States of Amerika. Eric en Yolande

Eric 2023-04-27 17:50:51

Hey zo dat ziet er mooi uit . En lachen met die benzine prijzen .is ook wel handig met die lange afstanden.wat een indrukwekkend landschap.fijn dat jullie het goed maken.hele goede vakantie hoor gr liefs😘👵🏻