Grand Junction

Verenigde Staten, Grand Junction

Vandaag leek het wel of we alle seizoenen in een dag hadden zitten.
We reden met een lekker zonnetje weg uit Richfield richting Grand Junction in Colorado.
We gingen vandaag van de ene kant van Utah naar de andere kant.
Het eerste stuk ging over de bergen, daar vroor het nog en hadden we sneeuwbuien onderweg.
Eenmaal de bergen uit kwam de zon erdoor en begon de temperatuur op te lopen.
Onderweg stopten we regelmatig even en zagen steeds het landschap veranderen.
Op de grens van Utah en Colorado zagen we de donkere wolken op ons af komen en begon het te regenen.
In Fruita, een klein toeristisch plaatsje zijn we bij een welkomcenter info gaan halen over de wegen in de bergen van Colorado.
Het blijkt nog volop te sneeuwen in de regio waar wij naar toe wilden en door de bergen rijden was dus geen optie.
Gelukkig hadden we een plan B.
Morgen gaan we via Utah richting het zuiden, zo komen we er ook.
Vlak voor Grand Junction reden we nog door Colorado National Monument, een mooie rit van ongeveer 50 km.
Het is een redelijk grote stad waar we vannacht slapen dus na het inchecken zijn we gaan tanken en daarna in de Mall gaan winkelen.

Heerlijk weer! Leuk om het ‘slimme’ ritueel te zien Inchecken - tanken 😉👍

William 2023-04-26 07:35:55

Wat een prachtige natuur. En de uitgestrekte vlakten, schitterend. Wat ben je een klein mannetje Rene onder die helikopter 😉😂 Groetjes weer, H&M

Henk en Marry de Kat 2023-04-26 07:38:18

Nou ik lees het al, jullie genieten met volle teugen! Eerste bakkie met Rene en Dina zit er weer in, nu aan de slag! Groet!

Mary 2023-04-26 07:52:52

Wat een natuur, geweldig! En het lijkt wel of jullie alleen op de wereld zijn…. Dina je ziet er lekker uit😊 Groetjes Jan Piet en Stijnie

Stijnie 2023-04-26 10:23:58

Dank voor verslag en mooie foto’s ik geniet er elke dag van .👋👍🏼