Op weg naar Amsterdam ( Schiphol )

Nederland, Sliedrecht

In december vorig jaar hebben besloten weer naar Amerika te gaan.
Onze vorige vakantie ging toen een klein stukje door de Rocky Mountains.
Dat vonden we zo mooi dat we er nu wat meer van willen gaan zien.
Afgelopen periode hebben we ons verdiept in de reis en alle mogelijke bezienswaardigheden.
Ook was het weer een sport om in de plaatsen waar we wilden overnachten een geschikt motel/hotel te vinden en we denken dat dat best wel goed gelukt is.

Onze reis begint en eindigt in Las Vegas waar het waarschijnlijk al behoorlijk warm is.
De voorspelling is dat het 37 graden gaat worden morgen.
Dit in tegenstelling tot de staat Colorado waar we nog heel veel sneeuw zullen tegenkomen.
Onze route gaat door Nevada, Utah, Wyoming, South Carolina, Nebraska en Colorado.
Een aantal staten zijn voor ons onbekend en we zijn zeer benieuwd wat die ons gaan brengen.

Vanmorgen hebben we ons thuis ingecheckt voor de vlucht.
Helaas konden we onze boardingpassen om de één of ander reden niet uitprinten maar moeten ons melden bij het servicepunt van de KLM waar we ze kunnen ophalen.

Vanmiddag zijn we vertrokken naar Hoofddorp waar we in het N.H. hotel overnachten.
René jr. heeft ons weer weggebracht.
Omdat we morgen al vroeg weg moeten zijn we eind van de middag even met de shuttle van het hotel naar Schiphol gegaan.
Daar zijn we ons gaan melden bij de KLM balie en ze hadden werkelijk geen idee waarom we dit zelf niet mochten doen.
Maar de passen werden zonder problemen geprint en dus lijkt het er op dat we morgen mee mogen.
We hebben nog even gewinkeld en dollars gehaald en waren met de shuttle weer snel terug bij het hotel.

Morgen moeten we vroeg op want onze vlucht vertrekt om 09:50 naar Las Vegas met een overstap in Los Angeles.
We moeten 3 uur van te voren aanwezig zijn op het vliegveld i.v.m. afgifte van je bagage en diverse veiligheids controles dus redelijk vroeg op.

Wej gaan jullie de komende dagen zo veel mogelijk op de hoogte houden van onze reis ervaringen.

Hele fijne vakantie toegewenst ! (Wij gaan Donderdag weer op expeditie 😇 naar Oslo) We gaan jullie volgen 😃

Dennis & Marieke 2018-05-06 19:00:43

Fijne vakantie, wij volgen jullie.

Henny en Piet. 2018-05-06 19:45:39

Fijne vakantie en een goede vlucht morgen.

Mada Kennedy 2018-05-06 20:23:39

Fijne vakantie. We gaan jullie volgen. Nog met Aranka afgesproken morgenochtend? Alvast een goede reis. Koos en Wijnie

Wijnie 2018-05-06 20:53:14

Goede reis en veel nieuwe indrukken . Ik probeer jullie ook op de rivier cruise te volgen. Vrijdag vertrek ik. Vandaag op de boot bij Arja en Henk geweest in Zeeland . Een heerlijk dagje.

Willie Korevaar 2018-05-06 21:30:28

Heel veel plezier en een goede en veilige vlucht. Als jullie net zo genieten als wij nu in de States dan komt het vast goed. We volgen jullie. Groetjes van de Elshofjes.

Leo en Marion 2018-05-06 22:04:30

Fijne vakantie! Ik kijk al uit naar jullie verslagen.

erica2017.op.pad 2018-05-06 22:09:01

Wij wensen jullie een fijne vakantie en gaan met belangstelling jullie verslag volgen.

Hans en Lien. 2018-05-06 23:15:56

maak er een mooie reis van, dan kunnen wij er van me genieten.

Peter 2018-05-07 07:55:44

Fijne vakantie en goede reis.

Teuny Kennedy 2018-05-07 08:30:12

Hoi Wijnie, we zijn nu op Schiphol maar hebben Aranka niet gezien. Zijn al door de grens en zitten aan de koffie😄

Di a 2018-05-07 08:37:10

Hoi Marion, leuk om te horen dat jullie het daar goed maken. Geniet nog van de tijd daar!

Dina 2018-05-07 08:38:27

Hoi Dennis en Marieke, Jullie ook een fijne tijd in Oslo. We krijgen toch weer een reisverslag? We kunnen jullie in de States ook volgen hoor.

Dina 2018-05-07 08:40:25

Bedankt voor de reacties, we gaan bijna boarden dus groeten van ons!

Dina 2018-05-07 08:42:14

Hallo René en Dina, Een hele fijne vakantie! Leuk om jullie zo steeds te kunnen volgen. Lieve groet van Ton en Nel

Ton en Nel 2018-05-07 18:49:43

We gaan jullie volgen, goede reis!