Mount Charleston ( Spring Mountains )

Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen zijn we naar Spring Mountains gereden waar het 23 graden koeler was dan in Las Vegas.
Het is een populair recreatie gebied voor de mensen uit de streek.
We stonden op een brug te kijken naar wat ooit een riviertje geweest moest zijn toen er een park ranger bij kwam staan.
Hij vertelde dat er bij het smelten van de sneeuw enorm veel water doorheen stroomt maar het ook zo verdwenen is dus eigenlijk staat hij altijd droog.
In de middag zijn we gaan winkelen, een modeshow gezien en de laatste dingen gekocht.
En vanavond terug naar de strip waar het heel druk en warm was, 38 graden.
Rene tussen al die drukte keurig de auto in de parkeergarage geparkeerd wat op zich al een hele kunst is hier.
Van de fonteinen bij Bellagio genoten en over de strip gewandeld waar een hele politiepost was neergezet.
We zagen nog net dat ze er een geboeid afvoerden wat precies zo ging wij altijd zien in de films.
En toen we moe werden was het heerlijk om alle drukte achter ons te laten en terug te gaan naar ons motel.

zijn weer mooie foto's, zit er bijna op, kom veilig terug ons kikkerland met 20 tot +/_ 25 graden

Peter 2018-06-03 09:13:14

we zullen ons ochtendritueel missen met een bakkie thee kijken naar de prachtige foto's en de leuke verslagen,een fijne reis terug. See you soon.

Piet en Adri plem plem 2018-06-03 09:51:11

Wat een super mooie reis hebben jullie gemaakt. Ik vond het geweldig en héél leuk om jullie verhalen te lezen en foto's te kijken. Alvast een hele fijne en goede terugreis gewenst.

Marieke 2018-06-03 10:16:39

Fantastisch weer allemaal. Beter te warm dan te koud. Gr Koos en Wijnie

Wijnie 2018-06-03 10:36:17

Bedankt voor de mooie verslagen en foto's. Goede reis naar huis.

Teuny Kennedy 2018-06-03 15:06:04

Ik heb genoten van jullie mooie verhalen en foto’s bedankt daarvoor en goede reis terug. Liefs tante Wil.

Wil Korevaar 2018-06-03 17:40:20

We gaan ons nu nog een dagje vermaken hier en vanavond nog naar Fremont Street en dan proberen om alles weer in de koffers te krijgen.

famkorevaar.op.reis 2018-06-03 18:25:03

Mooie reis geweest! Elke ochtend aan het ontbijt genoten we van de verslagen en foto's. Goede terugreis!