Op weg naar San Diego (2)

Verenigde Staten, San Diego

Vanmorgen gingen we dan op weg voor het laatste stuk naar San Diego.
We merkten dat het kouder werd, hadden zelfs een paar druppels regen onderweg.
Sneller dan verwacht reden we de stad binnen, Inmiddels weer met een lekker zonnetje.
Omdat we vroeg waren zijn we doorgereden naar Point Loma om de zee te zien en te genieten van het pracntige uitzicht over de stad.
En toen naar Jim waar we een hartelijk welkom kregen, wat was het leuk om elkaar weer te zien.
Lizzy kwam meteen uit haar werk ook langs en Katherine komt morgen al vroeg om mee te ontbijten.
We gaan de tuin bekijken, hij heeft hem prachtig opgeknapt, er is een groot terras, een zwembad, een barbecue gedeelte een groot stuk kunstgras en een fantastisch uitzicht over de stad en de zee.
Jim en Lizzy gaan samen aan de slag voor het eten, Jim maakt de burgers op de BBQ en Lizzy maakt de mais en verdere groenten, het smaakt prima.
Als toetje roosteren we marshmallows die we met chocolade tussen crackers doen wat best een lekkere combinatie is.
We zien de zon ondergaan, kijken naar het vuurwerk dat wordt afgestoken bij Seaworld (bij Jim om de hoek) en doen nog een spelletje yahtzee met elkaar.
Dan gaat Lizzy weer naar huis en wij naar bed, heerlijk om weer eens in een gewoon huis te zijn.

Het was weer genieten. Veilige voorspoedige terugreis!

William 2023-05-08 06:38:41

Dat was even wennen geen verhaal en foto's. Dus extra genieten. Weer leuk gezellig om te lezen. Het was genieten heel jullie reis. Wat zullen jullie een verhalen hebben. Toch ook wel weer fijn dat jullie weer deze kant op komen. Ik zou zeggen Welkom thuis weer. Een goede veilige terug reis toegewenst. En weer tot ziens in de Dirigent. 👋✈️ Henk en Marry.

Henk en Marry de Kat 2023-05-08 06:59:15

Bedankt voor je leuke verhaaltjes en foto’s Goede reis terug.

M&C 2023-05-08 08:28:08

Nou dat was het laatste ' koffie met..' momentje! Top om jullie zo weer te volgen. Tot snel voor een compleet koffie moment. ( jaja Rene niet zo vroeg 🙈)

Mary 2023-05-08 08:30:00

Was mooi om jullie te volgen zag er heel goed uit en mooie foto's goede terug reis en tot ziens reijer en wies

Wies Teitsma 2023-05-08 09:28:56

Het was weer genieten. Veilige terugreis!

Mada 2023-05-08 09:31:06

Fijn weerzien met Jim zo te zien. Goede en veilige terugreis

Wijnie 2023-05-08 09:49:49

Dat ga je toch snel missen als het even een paar dagen stil blijft, weer leuk om te lezen. Goeie reis straks terug en tot snel ziens ;o)

JW&C 2023-05-08 10:58:20

was weer goed om te lezen zeg

Arie 2023-05-08 12:27:34

Zo dat zag er gezellig uit zeg .hele goede terug reis en welkom thuis .

Plonie 2023-05-08 12:41:26

Wat een mooie verhalen, foto’s en belevenissen. Leuk om zo mee te kunnen reizen. Voor straks een goede terug vlucht. En tot snel.

Hanneke 2023-05-08 17:04:31

Hier is spuit elf😄🫢 leuk om na een korte pauze weer wat van jullie te zien! Heb het gemist hoor… Wat een huizen hebben ze daar hé dan is het hier maar krapjes! Wat mij betreft mag je er gewoon mee doorgaan, iedere morgen een verhaaltje en foto’s erbij🤣 Goede reis terug en we hopen jullie weer gezond en wel te ontmoeten🙋‍♀️ JP en S.

Jan en Stijnie 2023-05-08 19:00:52

Was weer leuk om jullie te volgen en hoop dat jullie binnenkort weer een bakkie komen doen.Veilige reis terug en veel liefs Adri!

Adri Plemplem 2023-05-08 21:06:22

Welkom thuis en bedank voor de mooie foto’s en de verslagen .