Chicago

Verenigde Staten, Elk Grove Village

Het was de bedoeling om vanmorgen met de trein naar down town te gaan om de stad te bekijken.
Dat hebben we maar niet gedaan, de regen kwam met emmers tegelijk uit de lucht!
Dus lekker rustig aan gedaan en de toen naar Woodfield Mall.
Hier kun je best een middag doorbrengen en dat hebben we ook gedaan.
Eind van de middag was het weer droog gelukkig.
Toen we onze spullen uit de kofferbak haalden bij het motel voelde alles erg vochtig aan.
Best vreemd eigenlijk dus nog eens goed gekeken en gevoeld en toen bleek de kofferbak nat te zijn.
Dus eens voorzichtig de mat er uit gehaald en toen zagen we de reserve band drijven in zoveel water dat we er met gemak visjes in konden houden.
Hier gaan we toch maar even mee terug naar Alamo, wel een geluk dat we nog zo dichtbij zaten.
We wilden eigenlijk de auto niet kwijt want het was een prima wagen met heel veel ruimte.
Bij Alamo hadden ze ook geen idee waar het probleem zat dus er moest toch een andere auto aan te pas komen.
En ze hadden nog precies dezelfde staan alleen zijn we van zilverkleurig naar donkerblauw gegaan.
Dus we begonnen weer met een volle tank en kregen er ook nog gratis satelliet radio bij voor het ongemak.
Deze auto heeft nog maar 2100 mijl gereden dus zo goed als nieuw.
We gaan vanavond nog een hapje eten in de Mall en dan maar vroeg naar bed want morgen beginnen we aan een lange trip.

fijn dat zo is afgelopen is, nu dan maar lekker genieten van de lange trip.

Peter van Die 2016-05-11 07:44:57

Haha René ren nieuwe hobby: visjes lol