Op weg naar Los Angeles

Verenigde Staten, Fullerton

Vanmorgen nog een laatste ontbijt met Jim en Lizzy.
Jammer dat de tijd zo kort was maar we moeten verder.
Altijd moeilijk om afscheid te nemen, je weet nooit wanneer en of je elkaar ooit nog eens zult zien maar deze mooie herinneringen nemen we mee naar huis.
We reden langs de kust naar het noorden, de eerste stop was in La Jolla om naar de zeehondjes te kijken, het waren er heel veel.
Ondanks de drukte kon je de auto overal makkelijk kwijt dus hopten we zo steeds een stukje verder langs de zee en genoten nog even van het mooie weer.
Uiteindelijk werd het tijd om verder te gaan via de grote weg, we wilden niet te laat in Los Angeles aan komen.
We slapen vanavond in hetzelfde motel als waar we begonnen en verbazen ons hoe hard deze drie weken voorbij zijn gegaan.
We gaan nog even een hapje eten, dan de koffers weer inpakken en auto leeghalen zodat we morgen op ons gemak kunnen starten en rustig kunnen ontbijten voor we naar de luchthaven rijden.

Goede en veilige thuisreis. Tot snel weer

Fred Stuij 2023-05-08 08:44:06

Jammer genoeg is jullie vakantie bijna voorbij. Ik heb genoten van jullie verhalen en mooie foto's. Bedankt dat ik als het ware mee kon reizen met jullie. Binnenkort hoop ik jullie weer gezond en wel in de Dirigent te zien. Groetjes van Ruud.