Via Death Valley naar Las Vegas

Verenigde Staten, Tehachapi

Vandaag gingen we verder naar Death Valley.
De weersvoorspelling gaf aan een 10 en dat was omdat het redelijk koud was daar, 32 graden.
Dat was ook zo toen we er aan kwamen.
Heerlijk om er rond te kijken bij deze temperaturen, volgende week voorspellen ze weer 45 graden!
We zijn gebleven tot vier uur in de middag en hebben alles wel zo'n beetje gedaan wat we wilden doen.
Daarna moesten we door naar Las Vegas, nog een aardig stukje rijden.
Onderweg hebben we nog een stop gemaakt in Pahrump, hier getankt en even wat gegeten.
In Las Vegas eerst ons motel opgezocht en toen zijn we meteen de stad ingegaan.
We zijn naar Fremont Street gereden, dit is het oude Las Vegas en hier zijn we de rest van de avond gebleven.
Het blijft een apart gebeuren en het was ook laat voor we weer terug waren in het motel.
We blijven hier twee nachten dus hebben nog wel even de tijd om rond te kijken.

Heb ik 16 en 17 mei gemist? Fijn dat het niet zo warm is. 18 mei is wel een lange reis .

Teuny Kennedy 2017-05-19 18:09:13

Ik ben weer helemaal bij.