Terug naar Chicago

Verenigde Staten, Elk Grove Village

Met prachtig weer gaan we op weg vanmorgen.
De omgeving veranderd van heuvelachtig naar vlak en we zien eindeloos lange graanvelden.
De temperatuur komt in de ochtend al tot de 30 graden maar in de auto hebben we daar weinig last van.
Het is bijzonder rustig op de weg en zelfs bij de grote steden hebben we geen last van drukte.
Tot we weer bij Chicago zijn, hier begint het file rijden weer.
Gelukkig valt het de kant die wij uitmoeten nog mee en we zijn om 2 uur bij ons motel, eigenlijk 3 uur natuurlijk maar hier hebben we weer het uur terug van gisteren.
We gaan naar de Mall en het is er heel erg druk maar dat heeft alles te maken met de traditionele uitverkoop tijdens Memorial Day Weekend.
Nog een laatste keer uit eten en dan terug naar het motel.
De koffers weer opnieuw inpakken, vast inchecken voor morgen en de instapkaarten printen, even een kop koffie drinken in de lobby en dan lekker onderuit.
Morgen kunnen we uitslapen want we hoeven pas om 12 uur op de luchthaven te zijn en we zitten er hier een kwartier vandaan dus als het goed is gaan we uitgerust aan de terugreis beginnen.

Wat een prachtige reis weer! Ontzettend leuk om jullie te volgen . Goede reis en welkom thuis!😜

Mary 2016-05-30 07:41:35

Goede reis naar huis. En een behouden aankomst. Gr Teuny Kennedy

Teuny 2016-05-30 08:08:01

Goede thuisvlucht toegewenst

Fred en Jonnie 2016-05-30 09:05:42

Dank je wel allemaal en tot gauw!

Rene en Dina 2016-05-30 15:44:23

Goede vlucht en tot gauw.