Tucson dag 2

Verenigde Staten, Tucson

Vanmorgen hadden we tijd genomen om lekker uitgebreid te ontbijten.
Daarna zijn we naar het grotere deel van het Saguaro Natl Park gereden.
Ook hier kon je met de auto door het park rijden en van dichtbij de cactussen bewonderen, echt een rit door een woestijngebied.
We hebben ook het kerkje van de San Xavier Mission bezocht, niet ver van het park vandaan.
Hier woont een grote indiaanse gemeenschap die, waar nodig worden ondersteunt door de kerk.
Vanavond zijn we naar de zonsondergang gaan kijken op een mooi plekje in het park bij de cactussen.
Het was prachtig om te zien hoe de zon de cactussen een mooie gloed gaf terwijl hij achter de bergen wegzakte.
We reden terug naar het motel met een volle maan die mooi over het park en de bergen scheen, een mooie afsluiting van de dag.

Hallo allemaal, dit was ons laatste reisverslag We gaan morgen op weg naar San Diego, De afstand is te lang om in één dag te rijden dus we overnachten halverwege in het kleine plaatsje Wellton In San Diego zijn we bij vrienden te gast en zondagmiddag vertrekken we naar Los Angeles, vandaar vliegen we maandag weer terug naar Nederland Zondagavond plaatsen we nog de laatste foto's van ons bezoek aan San Diego om het album compleet te maken Iedereen bedankt voor het volgen en vooral voor de leuke reacties !!!!

René en Dina 2023-05-04 06:51:25

Het was weer genieten! Veilige reis en doe Jim de groeten 😉.

William 2023-05-04 07:18:06

Dank voor jullie verhalen en foto’s. Geniet nog even enneen veilige thuisreis maandag

Jonnie en fred 2023-05-04 07:19:11

Ah jammer, altijd weer mooi begin van de dag. Veel plezier bij Jim en goede terugreis.

Mada 2023-05-04 07:51:21

Oh jammer hoor. We hebben weer genoten van jullie verhalen en foto’s. Goede reis naar San Diego en nog hele fijne dagen!!

Dennis en Marieke 2023-05-04 07:55:02

We gaan het missen die leuke verhalen en de prachtige foto's 😪. We hebben er enorm van genoten. Een reis vanaf hier mee beleeft. Wat zullen jullie je klein gevonden hebben tussen de reuzen van cactussen. Prachtige foto's weer. Goede reis verder vandaag en nog fijne gezellige dagen. En een goede terug reis. We kunnen het bankje in de hal gerust reserveren want je hebt vast nog heel veel te vertellen Rene😄. Groeten Henk en Marry.

Henk en Marry de Kat 2023-05-04 08:06:45

Dank voor jullie mooie verslagen van jullie reis en een goede vlucht terug naar ons kikkerland. Groetjes Eric&Yolande

Eric 2023-05-04 08:26:28

Wij vonden het erg leuk om met jullie mee te reizen en wie weet hebben we daar ook nog wel ideeën mee opgedaan. Goede reis en vlucht verder naar huis.

Arjan en Tineke 2023-05-04 08:33:21

Zo wat een cactussen 🌵 zeg zo groot heel mooi hoor . Bij jou bloeit de lidcactus nog niet hoor.hij wil in de zon denk ik 😉nog een fijne tijd bij de kennis en dan een hele goed terug reis

Plonie 2023-05-04 08:38:19

Schitterend, die zonsondergang! Prachtige afsluiting van een mooie reis. We hebben ervan genoten om “mee te reizen” Goede reis terug!

Henk en Ada 2023-05-04 08:48:33

Ongelofelijk zeg wat een enorme cactussen! Prachtig om te zien vooral met de zonsondergang, is helemaal mijn ding.. Wij gaan het missen hoor die verhalen en plaatjes van jullie! Bijzonder om op deze manier een beetje op reis te zijn door Amerika👍 zeker omdat ik een Piet heb zonder vlieguren😂 Nog hele fijne dagen toegewenst bij jullie vrienden en een behouden reis terug! Hartelijk groeten Jan Piet en Stijnie. zonder vlieguren😂

Jan Piet en Stijnie 2023-05-04 09:01:50

Bedankt voor de verhalen en de foto’s. Goede reis terug en geniet van de laatste dagen!

Arja 2023-05-04 09:18:11

Het was weer een mooie reis,met mooie foto’s ,we hebben er van genoten.We wensen jullie nog een mooi verblijf in san diegene en een veilige en rustige terugreis ,groetjes van ons

Mary kooken 2023-05-04 11:05:17

Wij wensen jullie nog een paar hele mooie dagen vol met ontmoetingen en gezelligheid. Veilige terugreis. Bedankt voor alle mooie foto's en info. Peter en Monique

Monique en Peter 2023-05-04 12:54:38

Wat een schitterende foto's genieten we van,van harte wel thuis en hrt groet

Arie de Jager 2023-05-04 13:56:00

Was een genot om jullie te volgen, zo bij het eerste bakkie koffie! Maar ook weer fijn om aan de overkant volgende week weer wat reuring te zien, en dat je al onze dieren weer in de gaten kan houden! Geniet nog lekker bij Jim.

Mary 2023-05-05 07:51:22

Wat een mooie belevenis weer .