Op weg naar het vliegveld

Verenigde Staten, O'Hare International Airport

Het zit er weer op.
Na het begin met regen in Chicago hebben we de rest van de vakantie prima weer gehad.
Het was best leuk vonden wij en vooral erg afwisselend.
De Niagara Watervallen waren enorm indrukwekkend, het was leuk om Erwin en Elisa weer eens te zien en na de drukte van New York en Washington was de rust bij de Blue Ridge Parkway ook best wel fijn.
Nashville hebben we vooral ervaren als heel gezellig en de weg terug naar Chicago door Kentucky, Indiana en Illinois gaf ons een indruk hoe groot Amerika is.
We gaan nu weer op weg naar huis, iedereen bedankt voor het volgen en commentaar.
Allemaal tot ziens in Nederland!

kom veilig terug, ik zie je gauw.

Peter van Die 2016-05-30 10:00:49

Lieve mensen,goede reis en wel thuis. Ik heb genoten van jullie reisverslag.bedankt.x x

Wil Korevaar 2016-05-30 18:27:47

Hoop dat jullie een goede terugreis hebben gehad. Ik heb weer genoten van jullie foto's en verslagen

Wijnie 2016-05-30 21:24:24

CUL8ER

WIlliam 2016-05-31 13:05:18

Welkom terug. Hebben jullie zo'n wafelding gekocht? :-)