Red Rock Canyon National Park and Mount Charleston

Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen eerst lekker uitgeslapen en toen ontbeten in de tuin van ons motel.
Daarna zijn we naar Red Rock Canyon gereden, hier vlakbij.
Het was wel warm maar met de wind er bij ging het net.
Het is niet groot maar ook weer heel erg mooi.
Je kon maar op één manier door het park rijden en je had overal prachtige uitzichten.
Daarna zijn we doorgereden naar Mount Charleston en dat bleek een goede keus.
Het was een prachtige rit en het leek wel of we weer even in Colorado terug waren.
Sneeuw op de berg en een heerlijke temperatuur van 25 graden en dat maar op een uurtje rijden van Vegas!
We waren onderweg nog wel even afgedwaald maar met hulp van een zeer vriendelijke mevrouw kwamen we weer terug op de goede weg.
Zij was uit Las Vegas hier naar toe verhuisd vanwege de warmte en ze werkte op een visitor center vertelde ze.
Het grootste deel van de middag zijn we in de bergen gebleven.
Toen we de berg weer afreden konden we de woestijn beneden goed zien liggen, een uitgestrekte lege vlakte.
In het motel is René nog even gaan zwemmen en daarna hebben we de koffers alvast gepakt.
We zijn vanavond nog een keer naar de stad gegaan en dat was een leuke afsluiting.

Goede terugreis en lekker nagenieten

Fred Stuij 2017-06-05 08:49:17

Alvast een goede terugreis!

Mada 2017-06-05 10:15:05

Het moet een mooie reis geweest zijn. Mooie foto's en verslag. Goede en voorspoedige reis terug. Bedankt

Teuny kennedy 2017-06-05 10:17:07

Dank jullie wel voor de leuke reisverslagen en mooie foto's. Goede reis.

M&C 2017-06-05 13:41:36

leuke reisverslagen, en een veilige vlucht terug, ik zie jullie weer.