Saguaro National Park ( Oost Tucson )

Verenigde Staten, Superior Arizona

Vanmorgen gingen we op weg naar Tucson, het meest zuidelijke punt van onze vakantie.
We hadden op de kaart een route uitgezocht door de bergen.
Op sommige hoge punten was het redelijk koel maar verder was het heel erg warm.
Onderweg begon onze auto aan te geven dat het tijd werd voor onderhoud dus besloten we om dan eerst maar langs de luchthaven te gaan.
Het kwam wel goed uit dat we daar niet heel ver vandaan zaten.
De auto inleveren was geen probleem, ze wilden ons ook meteen een grotere meegeven, een jeep, maar daar hadden we geen zin in.
We kregen dus een soortgelijke auto, een Chevrolet Impala en dus alles overgepakt.
Al bij het uitrijden van de garage kwam René erachter dat het stuur scheef stond, dus maar meteen weer terug de garage in.
Na even zoeken vonden ze weer een Toyota Camry, een witte deze keer met een kentekenplaat van Utah.
Dat was voor ons prima en hier kunnen we wel weer mee door de rest van de vakantie.
Dus na wat oponthoud konden we verder en kwamen halverwege de middag aan bij het oostelijke deel van Saguaro National Park.
Dit is het kleinste gedeelte, de westelijke kant gaan we morgen bekijken.
We reden door het park en het was er heerlijk rustig dus we konden overal stoppen waar we wilden.
Overal om ons heen cactussen, het was weer geweldig om te zien.

wel een prikkelbaar gebied.