Bryce Canyon

Verenigde Staten, Bryce

Na vanmorgen eerst lekker te hebben uitgeslapen zijn we op pad gegaan richting Bryce Canyon.
Na een goed uurtje rijden waren we er en het was er helemaal niet druk.
Het park is 30 km lang met overal uitzichtpunten.
We begonnen aan het eind en hebben zo alle punten afgereden tot we weer bij de ingang waren.
Vanaf alle uitkijkpunten zijn de uitzichten verschillend en allemaal geweldig indrukwekkend!
Zo ben je al snel een paar uurtjes bezig dus we gingen pas rond vier uur het park weer uit.
We moesten nog naar Bicknell en dat was nog ruim twee uur rijden.
Toen we het park uitreden gaf de tomtom aan dat we recht over moesten steken en zo reden een soort provinciale weg op.
We moesten de eerste 96 km rechtdoor, dat was makkelijk te doen.
Het was een geweldig mooie route door een dal met de bergen aan onze rechterkant.
De weg was er voor ons alleen leek het wel, af en toe wat overstekende koeien maar dat was het wel.
De zon en de wolken en de prachtige vergezichten, het was echt genieten!
Bicknell is één van die kleine dorpjes waar je doorheen komt en hier blijven we voor de nacht.
We werden hartelijk ontvangen door twee dames en kregen een mooie ruime kamer dus weer prima uit te houden voor een nacht.