Dagje San Diego

Verenigde Staten, San Diego

We hadden vandaag geen haast maar uitslapen lukt hier nog steeds niet.
Iedere morgen zijn we rond zeven uur wakker, blijkbaar blijven we op die tijd hangen.
We hadden nu wel alle tijd voor een uitgebreid ontbijt.
We zijn naar Cabrillo gereden, een prachtig gebied op de berg met een geweldig uitzicht over San Diego aan de ene kant en de zee aan de andere kant.
Het werd een zonnige dag met een heerlijk windje erbij.
De vroeger gebruikte vuurtoren was open voor bezichtiging dus daar zijn we ook nog even gaan kijken.
Uiteindelijk kwamen we op een bankje te zitten met uitzicht op zee en daar was het goed uit te houden.
We hadden nog een leuk gesprek met mensen uit St Louis die vertelden dat veel Amerikanen vandaag voor een week op vakantie gingen vanwege de aankomende Thanksgiving.
Die blijkt pas a.s. donderdag te zijn, op die dag zijn heel veel winkels gesloten en de vrijdag erna begint dan de uitverkoop, de beroemde Black Friday.
We zaten op zo'n mooi plekje dat we er makkelijk de hele dag konden blijven zitten, of liggen zoals René maar we wilden nog meer doen dus uiteindelijk zijn we toch verder gegaan.
Terug de berg af kwamen we langs de militaire begraafplaats waar we nog even gestopt zijn.
Een enorm aantal graven keurig in rijen op een prachtige plek aan twee kanten van de weg.
We zijn nog even in Down Town San Diego gaan kijken waar het vanwege de vele optredens van bands behoorlijk druk was.
We eindigden op Coronado Island aan het strand waar het ook heel gezellig was met optredens en zagen ook nog een trouwpartij op het strand, erg leuk.
Net voor het donker werd waren we terug in het motel en hoe lekker warm het vandaag ook was, in de avond is het best koud.
Op het nieuws lieten ze overvolle luchthavens zien, het was echt een uittocht van vakantiegangers vandaag.

Wat een fijne dag voor jullie weer, en wat een mooie, leuke foto's weer.

Bert en Carine 2019-11-24 09:00:58

Heerlijk zo in de zon. Wat een overgang van je vest aan met die kou. Ik begrijp dat op de bak liggen in de zon wel😜😊 Fijne voortzetting van jullie mooie reis. Genoten van jullie verslagen en foto’s tot nu toe.

Wijnie 2019-11-24 17:11:31

Volg jullie elke dag Wens jullie nog mooie dagen

Wies Teitsma 2019-11-24 19:54:45

Het was weer leuk om alles te lezen en die mooie foto's te bekijken Gr.