Living with the tide

Kenia, Diani backpackers

Vandaag een dagje luieren aan zee of in de jeugdherberg. Lang uitslapen en ontbijten, een strandwandeling en een plonsje in de pool, een pannekoekje of een portie frietjes: opgaan in het toeristische Kenia met zijn wondere natuur (de tintelend turkooizen zee, het strand als een eeuwige-sneeuwvlakte) en zijn clichés (nephutjes, cocktaildrinkende Amerikanen, aanstellerige Latina’s,...). Vandaag zijn we even toerist, morgenvroeg weer “inlever.” De leerlingen genieten er heel erg van.

Tip voor onze school: dé manier om de leerlingen aan het lezen te krijgen, is een pool te bouwen...

Rusten mag! Prachtige foto’s trouwens!

PascaleSushine4kids 2019-08-05 07:05:25

Wat een fijne foto's, sterk hoe jullie samen toch een verschil proberen te maken. Trots mogen jullie zijn op wat jullie doen. Nog veel goede moed en doorzetting! Groetjes

Olivia Vandermoere 2019-08-05 12:57:01

Ilse, Kévin en Louise , blij om zo vaak nieuws te krijgen, dank daarvoor. Verdiend genieten van de prachtige natuur en van het samen zijn, heerlijk na een week van hard werken en inzet! Hier genieten we van een beetje St. Kruis, de tuinkamer in wording, het gezelschap van de meiden, de zon, een frisse douche en een duik in het zwembad . We duimen voor jullie allemaal!