Jambo!

België, Sint-Andries

Na geslaagde projecten in Malawi (vierdes) en Cambodja (vijfdes) organiseert de Abdijschool van Zevenkerken deze zomer ook een inleefreis naar Kenia van 5 tot en met 28 augustus.

In samenwerking met de vzw Sunshine4Kids (S4K) gaan negentien vierdejaars samen met hun begeleiders meehelpen in de Rose Mwakwere Girls Secondary School. De meisjes daar kijken alvast uit naar onze komst (zie foto). Meer info over S4K, Rose Mwakwere en onze specifieke taken volgt uiteraard later, maar voor een eerste indruk kunt u al terecht op de officiële website van S4K: https://www.sunshine4kids.be/

Tussen het vele werken door nemen we ook de tijd om Kenia in al zijn natuurlijke en culturele rijkdom te ontdekken. Op het programma staan o.a. bezoeken aan de havenstad Mombasa en het Tsavo National Park, één van de grootste natuurparken in Afrika.

Als de lokale internetprovider ons gunstig gezind is, zult u hier de komende weken op regelmatige basis updates vinden met tekst en beeld. Alle volgers worden telkens automatisch op de hoogte gebracht via mail en kunnen dan ook zelf hun reacties plaatsen.

Het maakt mij zo gelukkig die uitzonderlijke ervaring van mijn kleindochter Emmanuelle te kunnen meeleven via deze blog. Mijn bijzondere dank aan iedereen die hieraan meewerkt en ik wens jullie een heerlijke tijd

Marie-Thérèse Clarysse 2018-08-07 11:12:57

Zo fijn de reis van mijn kleindochter op die wijze mee te leven. Hartelijk dank.