Work hard, play hard

Zimbabwe, Christon Bank

Lesgeven, maaien, wieden, zaaien - repeat.

's Avonds tijd voor welverdiende ontspanning: de jongens gingen zwemmen en kregen een heerlijk diner bij een vriendin van Chido. De meisjes hadden een eigen programma met spaghetti, dans en een Twilight-film. Van deze 'girls night' zijn geen foto's beschikbaar ;-). Morgen uitstap naar Harare!

Wie zal er nog graag terug komen , de sfeer straalt zo sterk de vriendschap uit!!! Blij voor iedereen dat de inzet en de volharding mooie vruchten afwerpt. Groetjes voor Line en Kévin van mammie en opa

Rita Maelfait 2017-07-14 11:25:00

Zusje, Wij waren zo blij met jouw sms'je! Je klonk zo enthousiast in jouw bericht. Jouw enthousiasme missen we hier enorm.We kijken er al naar uit om al jouw verhalen te horen! We zijn fier op jou en we zijn iedereen enorm dankbaar dat je dit mag meemaken. Doe daar de groeten aan je nieuwe familie. Dikke kus en knuffel van mama en papa en Richard!

ouders Emilie Neyt 2017-07-14 13:35:02

Beste Marc, beste leerlingen en begeleiders, Met grote belangstelling volg ik jullie reis naar Zimbabwe via de blog, de foto’s en de commentaren van jullie “in gedachten meereisende” ouders. Ik ben zeer onder de indruk hoe jullie de reis geplant hebben, hoeveel lef en betrokkenheid voor Chido’s project jullie tonen en wat jullie allemaal beleven. Als nieuwe voorzitter wil ik namens de Rotaryclub Keerbergen Marc, alle leerlingen en begeleiders danken voor jullie durf en inzet om zo’n bijzonder avontuur aan te gaan en Chido en de Future Of Hope op deze speciale, zeer concrete manier te steunen. Genieten jullie de resterende dagen in Zimbabwe en nemen jullie vooral inspiratie en herinneringen mee naar huis. Het zou zeer mooi zijn als jullie ons persoonlijk over jullie ervaringen zouden vertellen als jullie terug in België zijn. Met de beste groeten aan jullie en natuurlijk aan Chido, Michael Wübbenhorst Voorzitter Rc Keerbergen 2017/18