Work in progress

Zimbabwe, Christon Bank

Na de overheerlijke barbecue (bravo jongens!), werd vandaag het werk hervat op de diverse 'werven': de composthoop diende verplaatst en 'gekeerd' te worden, de lijnen voor de kippenren werden uitgezet en de gaten voor de palen gegraven, een veld werd zaaiklaar gemaakt (met metserskoord en al), en ondertussen werd verder maïs geplet.
Ondertussen worden we steeds culinair verwend met heerlijk, lokaal, vers en gevarieerd eten.
De leerlingen hebben vandaag echt hard gewerkt en deze avond de hele pot linzen en rijst weggewerkt. Nu bekomen aan het kampvuur.

Fier op onze kids!

Mama Emilie Neyt 2017-07-10 19:48:01

Hoedje af voor onze jeugd! Puik werk 👍😀👍❤️

Mama Julie Verduyn 2017-07-10 20:11:14

Hoort er allemaal schitterend uit!! Onze zoon heeft duidelijk "verborgen" talenten 😀

Ludovic Claeys 2017-07-10 20:58:52

Schitterend werk en dit zonder WIFI en PC... Hier komt iedereen tot zijn recht, hier ontstaan er vriendschappen voor het leven, hier worden ze allemaal zoveel beter van, de locale bevolking incluis. So proud to be a AZEB parent. (We hebben zonet onze tuinman opgezegd;-)

Christophe, papa van Emilie N. 2017-07-10 21:39:34

Wat kunnen we nog toevoegen aan al deze mooie reacties van de thuisblijvers (in de regen) op dit prachtige avontuur van onze schitterend omkaderde kinderen Hartelijke dank aan de begeleiders en genieten kinderen, wij kijken uit naar al die mooie verhalen