Bezoekje aan ma πŸ§“

Nederland, Capelle aan den IJssel

Vanmorgen heb ik met papa een bezoek gebracht aan het ziekenhuis waar hij een afspraak had op de afdeling cardiologie.
Terug op Prinsenhof nog lekker een kopje koffie gedronken met mijn ouders πŸ₯°

Daarna Rich en ik doorgereden naar het graf van pa dat we hebben schoon gemaakt en plantjes neergezet.
Het staat er weer netjes bij. 🌻πŸ₯€

Bij Fleur langs gereden voordat we naar Eus reden. Even de zussen gedag πŸ™‹ zeggen voordat we morgen weer naar Cyprus πŸ‡¨πŸ‡Ύ reizen.

Bij ma hebben we een gezellige middag gehad. Boodschapjes πŸ›’ gedaan en even een ijsje gegeten in de tuin. Het was lekker warm.
De temperatuur in de kamer was een stuk aangenamer dus zijn we daar gaan zitten en hebben samen nog een gezellige tijd gehad samen en natuurlijk lekker Indisch gegeten.

Ference had bezoek gehad van Ad, Eus en Feben. Vandaag is de Molukse dag op de Pasar. Het was er super druk.

Vince heeft zijn eerste muziek theorie gehad van Dr. Stambaugh. Vanmiddag heeft hij zijn tweede les instrumentation.
Ter kennis making hadden de eerste jaars studenten een Fry and Smoothie bar πŸŽ‰ party bij de president van de school die boven de school woont met schitterend uitzicht.

Morgen vliegen we weer huiswaarts.
We hebben een hele leuke tijd gehad in Nederland πŸ‡±πŸ‡Ί Heerlijk om de familie te zien. Ook een leuke tijd gehad in New York met ons gezinnetje.
We zijn dankbaar πŸ™

It been wonderful watching your travels. Safe journey home x

Anne 2023-09-06 23:43:27

Het was weer leuk om jullie reis een beetje mee te maken. Fijn dat we elkaar even hebben gezien en gesproken. Goede terugreis!