Zandstorm in Cyprus

Verenigd Koninkrijk, Gourock

Vanmorgen liet Rich weten dat er een Zandstorm over Cyprus is getrokken. Zie foto's. Natuurlijk is alles buiten bedekt onder een dikke laag stof. Maar ik weet uit ervaring dat het zand ook in huis komt omdat het zo fijn is. Dus weer extra werk voor hem.
Thuis van school even wat gegeten en toen zijn we naar het park gegaan. Er staan daar fitness toestellen waar de jongens zich op hebben uitgeleefd. Ference was nu ook mee. Gister had Ference voetbal training. Ik was toen met Vince gegaan. Omdat het veld zo groot is is het wel leuk als er iemand is die de bal terug schopt. Dus daar was mama goed voor. Maar dat valt best tegen hoor.
Vandaag kon hij lekker met Ference voetballen. Terwijl ik nog wat mooie foto's kon maken.
Ik was vandaag even aan het bestuderen welke munten je hier hebt. Zie foto van l. Naar r. 1ct. 2 ct. 5 ct. 10 ct. 20 ct. 50 ct. 1 £. En dan heb je nog een 2 £ munt. Zit niet echt een logica in van klein naar groot ofzo.
Laatste foto is door Rich genonen die hier en daar wat spullen aan het inpakken in de avond uren. Hij heeft het razend druk.
Nog ander halve week nu nog.

Mooie foto van dat bootje ....

Richard 2015-09-09 04:59:19

Gedoe zeg die zandstorm en inderdaad extra werk daardoor voor Rich. Het was gisteren op het journaal. Zo Rich, dat schiet op, nog even en dan........ het Schotse avontuur!