Laatste dag bij de opa en oma's

Nederland, Rotterdam en Delft

Vince en ik hebben bij ma geslapen. Ference was bij mijn ouders en Rich in Italië op zijn bootje. Hij is vanmiddag vertrokken richting Nederland. Zie bijgaande foto waarbij hij vanuit zijn hotel (Olbia - Sardinie) tijdens ontbijt op zijn bootje kan kijken.
Ma, Vince en ik hebben een heerlijke pannenkoek gegeten in restaurant De Nachtegaal in het Kralingse bos.
Ference is gelukkig weer helemaal opgeknapt. Hij is met nana en opa naar Delft gegaan en heeft daar poffertjes gegeten. Eind van de middag ben ik weer naar huis gereden om de spulletjes verder in te pakken. We zijn er klaar voor. Morgen gaan we naar Amerika.

Goede reis en een fijne vakantie!

Yolanda 2015-07-07 21:09:05

Zo dan dat waren weer een paar leuke daagjes! Heel veel plezier in Amerika en goeie reis xxx

Eus 2015-07-07 21:21:19

De tijd is weer voorbij gevlogen, leuk om jullie nog weer even gezien te hebben. En nu gaan jullie lekker op vakantie. Enjoy! xx

Fleur 2015-07-08 09:59:52

Wat leuk dat wij jullie kunnen volgen via dit reis verslag . Liefs papa en mama . Alles goed gegaan . Nogmaals veel plezier .