Abraham & Sarah

Nederland, Delft

Vandaag een klein verassing feestje georganiseerd voor Fred die al 50 is en voor Fleur die 50 wordt.
Bij bakker Suikerbuik in Delft werden we ontvangen met een Prosecco en leuk aangeklede tafel. Is toch een bijzondere leeftijd. Die we niet zomaar voorbij wilden laten gaan. Dus hebben Yolanda en ik dit georganiseerd. In September als Fleur jarig is ben ik niet in Nederland dus dacht dan in de tijd dat ik wel in Nederland ben. Met een klein groepje van 14 man en kids was het toch erg gezellig. Helaas kon oom Geer en tante Hedy niet komen door omstandigheden.
We hebben genoten van een 2 gangen High Tea en daarna een Johannes Vermeer wandeling in Delft van ander half uur. In de tussentijd zijn papa en mam een glaasje gedronken op de beestenmarkt.
Terug gekomen bij de bakker hebben we als afsluiting een borreltje en bittergarnituur.
Het was een geslaagde middag.

Was zeker erg gezellig!

Yolanda 2018-07-24 18:09:30

Wat een leuk verslag en met een goed eindelijk.