Museum Beeld en Geluid

Nederland, Hilversum

Zondag 5 augustus.
Rich had ons in de ochtend opgehaald. We hebben toen bij Oriental wat lekkere Indische snacks gehaald. Oom Tjalie zou langskomen bij ma, met tante Janet.
We hebben een gedeelte van onze trouw video bekeken en dan het gedeelte waar de Royal Six optraden met oom Tjalie. Ook het optreden van Eus en Rich hadden we bekeken. Jongens vonden het ook heel leuk om hun vader te zien optreden.
Nadat oom Tjalie was vertrokken zijn we toch naar pannenkoeken huis De nachtegaal gegaan in het Kralingse bos. Ma wilde eerst niet gaan omdat ze zich niet lekker voelde. Gelukkig zijn we toch gegaan. 😋

Maandag 6 augustus.
Vandaag kwam Rich en zijn we met pap en mam naar de Sluis in Leidschendam geweest. Rich was daar nog nooit geweest. De jongens waren blij dat hun vader ook mee kon. Zo leuk met terrasjes en bootjes kijken die langs komen. Hebben er genoten van een patatje en een drankje. Hebben er een winkeltje bezocht met oude spulletjes van vroeger. Ik zag daar een rijststomer die mijn oma ook had.
Toen we verder liepen langs de Vliet, kwamen we bij de molen De Salamander met houtzagerij.
We waren weer terug gelopen en hebben toen nog een drankje gedronken in Voorschoten. Ook een heel leuk dorpje met gezellige terrasjes en winkeltjes.

Dinsdag 7 augustus.
Doordat pap en mam een prijs hadden gewonnen met de Postcode loterij konden wij een museum naar keuze uitzoeken voor 4 personen. We hebben het museum van Beeld en Geluid in Hilversum uitgekozen en gingen er vandaag naartoe.
Het was echt geweldig leuk. Je kreeg een ring bij binnenkomst waar je je naam en email adres kon invoeren. Met de ring krijg je na afloop een email over alle interactieve dingen die je er doet.
We hebben er een rondleiding gekregen door het gebouw. Het was heel interessant. We kwamen tijd te kort.
We zijn naar huis gereden en hebben lekker aan het water genoten van een drankje en hapje.
De kids zijn met Rich naar huis gegaan en ik had met Fleur afgesproken voor een drankje erna. We hebben elkaar tijdens ons verblijf nauwelijks gezien of gesproken.