4 Verschillende avonturen

Nederland, Leidschendam

Rich is vandaag aan zijn laatste werkdag begonnen. Dat dacht hij dan. Maar het blijkt te druk te zijn om ècht vakantie te hebben dus hij zal toch af en toe moeten werken helaas.

Ference is al een tijdje bezig een game te realiseren. Hij komt elke dag weer een stukje verder. Is heel leuk om dit van dichtbij te zien hoe hij dit doet. Vandaag heeft hij aan de shop gewerkt. Dus hoop dat iedereen het spel gaat spelen als het uitkomt.

Vince is vandaag naar Amsterdam gegaan met het openbaar vervoer en heeft daar het Van Gogh Museum bezocht. Hij is geïnteresseerd in Van Gogh's werken & leven. Vince heeft al eerder, 5 kleine composities geschreven bij het werk van Van Gogh.

Ik had vandaag een gesprek bij het Prinsenhof over papa met Fleur, Fred en Yolanda. Na het infarct wordt nu bekeken of hij genoeg is hersteld om langer te blijven of naar huis kan. Maar over dat laatste hebben wij onze bedenkingen.
Later hadden Fred en ik nog een gesprek met verzekerings maatschappij in Pijnacker.
Papa's auto heeft een tijdje stil gestaan. Dus ben ik langs de wasstraat gereden om alle kunstwerken van de vogels in de boom waar hij onderstond eraf te wassen 😜
Papa en mama nog heel even bezocht. Ik neem nu de kans om zoveel mogelijk langs te gaan natuurlijk.
In de avond kwamen Fleur en Fred nog een hapje eten.

Ik kan weer terug kijken op een nuttige dag ❣️

Leuk dat Vince naar Amsterdam is gegaan.