Sponsorloop met school.

Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Vandaag hadden de jongens een sponsorloop van 10 km. De hele school liep mee. Dus vandaag geen les. Uitgerust met joggingpakken en regenjas en tas met wat lekkers voor onderweg, gingen ze op pad. De foto's met uitgestrekt landschap zijn door Ference gemaakt tijdens het wandelen. De jongens vertelden dat ze over een berg waren gelopen door het bos en dat ze bij een soort museum een hapje hebben gegeten.
In de tussentijd heb ik de eettafel en bureau die ik de dag ervoor gekocht had bij Ikea, in elkaar zetten. Ik had van Rich een tasje met gereedschap mee gekregen. Als echte superintendent heeft hij het tasje, samengesteld dat goed uitgerust was.
Ikea is hier echt een half uur rijden vandaan. Hier heb ik een eettafel gekocht met 4 stoelen een bureau voor de jongens en 2 stoeltjes voor hun. Nog wat extra handdoeken een plantje, 2 lampjes voor het bureau. Onderweg terug nog een paar mooie foto's gemaakt. Het was weer een mooie dag. Geen regen in ieder geval.
Het is vrijdag avond en dat betekent bij ons 1 ding Shaka Zulu. Filmpje kijken en wat lekkers erbij. Voor Rich is dat op Dasoudi even een paar biertjes halen. Zie foto. Hij vertelde dat hij Buddy had afgezet bij Marketa die de hele ochtend met hem op het strand heeft gewandeld. In lunchtime is Rich met Rolf en Marketa naar de Pizza Express gegaan om daar op het terras buiten een hapje te eten waardoor Buddy ook mee kon.
Ons eerste weekend in ons huisje is begonnen.

Ik ben trots op jou Schatje! Het huisje ziet er al echt gezellig uit. Ik zie dat je de 3e September heb overgeslagen. Is maar goed ook, want Het Nederlands Elftal had verloren met 0-1 thuis van IJsland. Wat een blamage. Ik denk dat we maar Schotland moeten gaan supporten.

Richard 2015-09-05 05:08:48

Jacqie ook ik vind je geweldig flink en zeker om trots op te zijn. Wat ziet alles er al mooi en gezellig uit. Je hoeft je dus niet voor het progamma " help mijn man is een klusser" op te geven. Ha..ha..ha... Wat leuk dat de jongens het op school ook al zo goed doen. Ik ben echt blij voor ze. Chapeau nogmaals voor jou Jacq voor alles wat je tot nog toe gedaan hebt. Liefs.

Ma 2015-09-05 09:24:27

Powerwoman yeah yeah! Chapeau Jacq. Leuke school zeg dat ze zo'n loop doen he ik ga nu met je skypenxxx