Alle 4 oppad

Nederland, Leidschendam

Vandaag alle vier weer op pad.

🧒 Ference weer aan het werk bij de Pasar. Hij had vandaag een late schift en kon dus beginnen om 13:00 beginnen. Tijd om nog even naar de kapper in de Mall te gaan.

🧔 Rich ging de storage box met Eus opruimen. Hier stonden de spullen opgeslagen, die niet mee gingen naar het tehuis van mijn schoonmoeder.
Daarna is Rich doorgegaan naar mijn schoonmoeder en hebben ze gezellig samen wat tijd ingehaald.

🙋Ik ben naar het tehuis van papa en mama gelopen waar ik papa heb meegenomen naar beneden en Fleur en Fred ons kwamen ophalen om naar het huis van papa te gaan.
Sinds 3 maanden is hij niet meer thuis geweest en kan nu wat spulletjes uitzoeken om zijn kamer in te richten waar hij binnenkort naartoe gaat.
In de middag heeft papa ons getrakteerd op een lunch bij 'Het eiland van ome Niek'.
Ik ben na de lunch doorgegaan naar de Mall en heb daar gezellig met Sia nog een kopje thee gedronken.

🧑‍💼 Vince had, na zoveel dagen activiteiten, zichzelf een dagje vrij gegeven en een beetje gechilled een wasje gedraaid, beetje aan zijn muziek gewerkt, pasta gegeten in de cafetaria.

Benieuwd wat morgen ons weer brengt.